// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

مدیرعامل Take-Two در مورد نینتندو NX خوش بین است

پس از اعلام حمایت یوبیسافت از  نینتندو NX، حال نوبت به تیک‌ تو (Take-Two) و مدیرعامل این استودیو رسیده تا حمایت خود را از این کنسول اعلام کند. با زومجی همراه باشید.

یکی از دلایل موفق نشدن کنسول Wii U این بود که از سوی استودیوهای Third-Party مورد حمایت قرار نگرفت. اما بنظر می‌رسد برای نینتندو NX شرایط کمی متفاوت‌تر بوده و سازندگان در حال حمایت کردن از این کنسول هستند. صنعت بازی‌های ویدیویی شدیدا منتظر عرضه این کنسول است.

اخیرا استراوس زلنیک، مدیرعامل استودیو تیک تو، طی مصاحبه خود با سایت Game Industry از نینتندو NX و توانایی‌های نینتندو صحبت کرده است. وی در این باره می‌گوید:

ما شدیدا نینتندو را باور داریم. آن‌ها بارها و بارها این کار (عرضه کنسول‌های جدید) را انجام داده‌اند و باز هم انجام خواهند داد. پس شدیدا مشتاق کنسول جدید هستیم.

وی در ادامه حرف‌هایش به این نکته اشاره کرده که نینتندو همیشه در شرایط سخت توانسته عملکرد خوبی داشته باشد:

بنظرم این مشکلات از رکود این کمپانی نیست بلکه از روی قصد است. آن‌ها همیشه وارد بازار فروش می‌شوند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. ولی در مقاطعی هم از صدر جدول فروش‌ها فاصله می‌گیرند. آن‌ها بسیار متفکر هستند. همیشه با یک ایده نو و تازه وارد بازار می‌شوند و اگر این ایده نتواند موفق شود، آن را رها کرده و به سراغ ایده‌های تازه‌تر می‌روند.

نینتندو NX ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) وارد بازار خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده