// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

Pokemon Go Plus تاخیر خورد

نینتندو اعلام کرد Pokemon Go Plus، وسیله جانبی پوشیدنی بازی Pokemon Go، با تاخیر عرضه خواهد شد.

کمپانی نینتندو طی یک توئیت اعلام کرده که وسیله جانبی پوشیدنی بازی Pokemon Go تاخیر خورده است. به عبارتی Pokemon Go Plus در ماه سپتامبر میلادی (شهریور/مهر) عرضه خواهد شد.

در ابتدا قرار بود Pokemon Go Plus در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد ماه) عرضه شود ولی با تاخیر مواجه شد. متاسفانه از سوی نینتندو دلیل اصلی این تاخیر ذکر نشده است. بازی Pokemon Go ساخته استودیو نیانتیک لبز حدود یک ماهی است عرضه شده و توانسته است موفقیت‌های زیادی را برای نینتندو و استودیو سازنده کسب کند. طی موفقیت‌های پی در پی این بازی بنظر می‌رسد نینتندو قصد دارد دقت بیشتری در ساخت Pokemon Go Plus داشته باشد و یک وسیله جانبی کامل‌تر را ارائه دهد.

Pokemon Go Plus، یک وسیله جانبی پوشیدنی است که توسط Nintendo برای کار با بازی Pokemon Go ساخته شده است. این وسیله جانبی که با قیمت ۳۴/۹۹ عرضه می‌شود، به بازیکنان بازی پوکمون گو این اجازه را می‌دهد که بازی را بدون اینکه نیازمند این باشند که تلفن هوشمند خود را از جیب دربیاورند، تجربه کنند. با اینکه بازی Pokemon Go توسط نیانتیک لبز ساخته شده، ولی تولید این وسیله جانبی به عهده نینتندو است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده