// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

دو بازی دیگر به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

قابلیت Backward Compatibility به بازیکنان کنسول ایکس‌باکس وان اجازه می‌دهد بازی‌های ایکس‌باکس 360 را بتوانند تجربه کنند. به تازگی دو بازی Boom Boom Rocket و Syberia نیز به این لیست اضافه شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان از این پس می‌توانند دو بازی Boom Boom Rocket و Syberia را که از بازی‌های ایکس‌باکس 360 هستند، بر روی کنسول خود تجربه کنند. این امکان به لطف قابلیت معروف Backward Compatibility است. این دو بازی هم‌‌اکنون قابل خرید برای ایکس‌باکس وان هستند و اگر شما از قبل این بازی‌ها را نیز داشته باشید می‌توانید در بخش Ready to Download آن‌ها را دانلود کنید. حتی اگر نسخه‌ی فیزیکی بازی Syberia را نیز داشته باشید، می‌توانید پس از دریافت بروزرسانی که برای آن منتشر شده، آن را بازی کنید. تصاویری از این دو بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

بازی Boom Boom Rocket، که یک بازی با حال و هوای موسیقی است، پیش‌تر در سال ۲۰۰۷ برای سرویس ایکس‌باکس لایو آرکِید (Xbox Live Arcade) منتشر شده بود. این بازی را استودیوی Bizarre Creations که در حال حاضر دیگر فعالیت ندارد ساخته بود که تجربه‌ی ساخت بازی‌های دیگری مانند Project Gotham Racing و Geometry Wars را نیز داشته است. بازی دیگر یعنی Syberia نیز در سبک ماجراجویی، توسط استودیو Microids اولین بار در سال ۲۰۰۲ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. قیمت هر یک از این بازی‌ها نیز در فروشگاه ایکس‌باکس ۱۰ دلار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده