// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

ثبت نام نسخه آزمایشی آپدیت 4.0 کنسول پلی استیشن 4 آغاز شد

بروزرسانی 4.0 کنسول پلی‌استیشن 4 ماه آینده عرضه می‌شود و حال سونی ثبت نام نسخه آزمایشی آن را آغاز کرده است.با زومجی همراه باشید.

سونی ثبت نام نسخه آزمایشی آپدیت 4.0 کنسول پلی‌استیشن 4 را آغاز کرده است. کسانی که می‌خواهند به عنوان آزمایش کننده‌ها این بروزرسانی را دریافت کنند می‌بایست اول از طریق سایت پلی‌استیشن ثبت نام کنند. سپس پس از ثبت نام کردن، یک ایمیل حاوی دستورالعمل استفاده و نکات این بروزرسانی برای آن‌ها ارسال خواهد شد. نسخه نهایی و عمومی این بروزرسانی در ماه آینده میلادی منتشر خواهد شد.

سونی شدیدا پیشنهاد کرده تا برای این بروزرسانی که ظاهرا یکی از بروزرسانی‌های مهم دیگر پلی‌استیشن 4 است، ثبت نام کرده و دوستان‌اتان را نیز به این کار دعوت کنید. همچنین سونی توقع دارد تا پس از آزمایش کردن این بروزرسانی با بازخوردهای خود آن‌ها را از مشکلات باخبر سازید. در ادامه گفته شده که ثبت نام کنندگان می‌بایست از اینترنت و اکانت پلی‌استیشن نتوورک برخوردار باشند.

از آنجایی که بروزرسانی نسخه آزمایشی طی روزهای آینده شروع می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام در ریجن اروپا می‌توانند از اینجا و علاقه‌مندان به ثبت نام در ریجن آمریکا می‌توانند از اینجا اقدام کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده