// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

کامیک کان 2016: پوستر و اطلاعات جدیدی از فصل سوم بازی The Walking Dead منتشر شد

استودیو تل‌تیل در جریان کامیک کان 2016، یک پوستر و اطلاعات جدید از فصل سوم بازی The Walking Dead منتشر کرد.

در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 که در سن دیگو برگزار شد، تل‌تیل گیمز، استودیو سازنده بازی The Walking Dead، اطلاعاتی از فصل سوم این بازی را در اختیار مخاطبین خود قرار داد. اطلاعات منتشر شده زیاد نیست ولی در نوع خود جالب هستند. در ابتدای کار این استودیو یک پوستر از این بازی را منتشر کرد. طی این پوستر که تا حدودی هم داستان بازی را فاش می‌کند، می‌بینیم که شخصیت کلمنتاین دیگر آن دختر بچه‌ای نیست که نیاز به محافظت داشت و بزرگ‌تر از قبل شده است. همچنین در کنار وی یک شخصیت جدید بنام خاویر را مشاهده می‌کنیم. در ادامه تل‌تیل گیمز اعلام کرده که در اواخر تابستان اخباری حول اینکه علاقه‌مندان چگونه می‌توانند این پوستر را خریداری کنند، منتشر خواهد کرد.

The Walking Dead poster

در ادامه توضیحات تیم سازنده گفته شده که آن‌ها قصد دارند مخاطبین جدید و قدیمی را به فصل سوم The Walking Dead جذب کنند. از این‌رو بازیکنان می‌توانند کنترل دو شخصیت کلمنتاین و خاویر را در دست داشته باشند. خاویر به عنوان یک شخصیت جدید برای کسانی که هیچ شناختی از شخصیت‌های گذشته این سری نداشته و کلمنتاین به عنوان یک شخصیت قدیمی و یادآور خاطرات نسخه‌های قبلی برای طرفداران قدیمی بازی. البته این اتفاق به صورت همزمان رخ نخواهد داد. بیشتر بنظر می‌رسد در طول بازی شاهد فلش بک‌هایی به گذشته خواهیم بود که در آن‌ها شخصیت خاویر را کنترل کرد. از دیگر شخصیت‌های فصل سوم The Walking Dead می‌توان به ای‌جی اشاره کرد که در فصل دوم هم حضور داشت.

یک خبر خوب دیگر برای هواداران این بازی این است که تل‌تیل گیمز اعلام کرده که در حال کار بر روی بهبود موتور گرافیکی بازی است تا بتوانند جلوه‌های بصری آن را با کیفیت بهتری بسازد. با این کار دیگر شاهد مشکلات بخش گرافیک و صداگذاری بازی نخواهیم بود.

The Walking Dead

The Walking Dead


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده