نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تماشا کنید: با شخصیت ها و گروه هکر DedSec بازی Watch Dogs 2 بیشتر آشنا شوید

بازی Watch Dogs 2 پاییز امسال با شخصیت‌های جدیدی منتشر خواهد شد. در ویدیو جدید منتشر شده توسط یوبیسافت، با شخصیت‌های جدید بازی آشنا شوید. 

کمپانی فرانسوی Ubisoft، امروز ویدیو جدیدی از بازی Watch Dogs 2 منتشر کرد که در آن می‌توانیم با شخصیت‌های جدید قسمت دوم بازی آشنا شویم. در این قسمت از بازی دیگر خبری از آیدن پیرس، پروتاگونیست قسمت اول بازی نیست و شخصیت اصلی بازی، مارکوس نام دارد که عضو گروه هکری به نام DedSec است و اتفاقات بازی در شهر سان‌فرانسیسکو جریان دارد.

در ویدیو منتشر شده از بازی، می‌توانیم بیشتر با شخصیت مارکوس آشنا شویم و انگیزه‌های او از پیوستن به گروه هکر DedSec را بفهمیم. انگیزه اصلی مارکوس، مبارزه با یک سیستم حکومتی است که به نظر وی بسیار نظام ناعادلانه‌ای است. علاوه بر این، در این ویدیو منتشر شده با دیگر اعضای گروه DedSec که مارکوس عضو آن است نیز بیشتر آشنا می‌شویم. این ویدیو، اولین ویدیو از مجموعه‌ای به نام «دسترسی از راه دور» (Remote Access) است که یوبیسافت قصد دارد تا زمان انتشار بازی، قسمت‌های مختلفی از آن را پخش کند تا ما با بازی بیشتر آشنا شویم. در ادامه می‌توانید این ویدیو منتشر شده را تماشا کنید:

| |

بازی Watch Dogs 2 در تاریخ ‍۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و یوبیسافت انتظارات بسیار زیادی از بازی دارد. چندی پیش ایو گیلمو، مدیر عامل یوبیسافت اعلام کرده بود که ممکن است Watch Dogs 2 تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ این کمپانی شود

نظر شما درباره این ویدیو منتشر شده چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده