نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تماشا کنید: تریلر جدید We Happy Few به مناسبت انتشار بازی در حالت Early Access

استودیو Compulsion Games بازی We Happy Few را در حالت Early Access عرضه و به همین مناسبت تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

We Happy Few یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های مستقل امسال است که نسخه نهایی آن هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. با این حال، استودیو کمپالشن گیمز، سازنده بازی، دیروز (۵ مرداد) یک نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) از این بازی را برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه کرده است. نسخه پی‌سی بازی در فروشگاه استیم و قسمت بازی‌های Early Access و نسخه ایکس‌باکس وان هم از طریق Xbox One Preview Program عرضه شده‌اند.

سازندگان همچنین به مناسبت عرضه این نسخه از بازی، یک تریلر جدید هم از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند که با تماشای آن، می‌توانید کاملا با بازی و حال و هوای آن آشنا شوید. قطعا اولین بازی که پس از دیدن این تریلر به ذهن‌تان می‌رسد، Bioshock Infinite است؛ چرا که فضای کلی We Happy Few و اتمسفر آن شباهت زیادی به این اثر دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

|

اگر قصد دانلود نسخه Early Access بازی دارید، باید بدانید که هنوز با نسخه نهایی بازی طرف نیستیم و در نتیجه وجود مشکلات فنی و دیگر موارد در آن کاملا طبیعی است. سازندگان با انتشار این نسخه، قصد دارند مشکلات بازی را شناسایی کرده و تا زمان عرضه نسخه نهایی، آن‌ها را برطرف کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده