// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

جوکر به عنوان تصویر روی جلد جدیدترین شماره مجله Empire انتخاب شد

بر طبق اعلام مجله مشهور امپایر (Empire)، بر روی جلد جدیدترین شماره این مجله تصویر شخصیت «جوکر» از فیلم سینمایی جوخه انتحار (Suicide Squad) با بازی جرد لتو نقش بسته است. با زومجی همراه باشید

اکنون که کمتر از دو هفته تا اکران فیلم مورد انتظار Suicide Squad، سومین فیلم جهان سینمایی دی‌سی (DC) باقی مانده، بهترین فرصت برای کمپانی برادران وارنر، ناشر این فیلم، است که از طریق روش‌های مختلف اعم از انتشار تریلر، شرکت در همایش‌هایی مانند کامیک کان و چاپ مقالات در مجله‌های مشهور به بازاریابی و جذب هرچه بیشتر مخاطبین اقدام کند. بر همین اساس مجله امپایر که پیش از این تصاویر اختصاصی از پشت‌صحنه و شخصیت‌های Suicide Squad منتشر کرده بود، طرح روی جلد جدیدترین شماره خود را به شخصیت «جوکر» اختصاص داده است.

جوحه انتحار را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌ها و شخصیت‌های کمیک جهان دی‌سی دانست. این فیلم سینمایی روایت‌گر مقابله گروهی نامتعارف از ضدقهرمانان جهان دی‌سی با تهدیدی ناشناخته و قدرتمند و در نتیجه نجات بشریت است. تمامی اعضای این گروه روزهای خود را در زندان سپری می‌کردند تا اینکه در نهایت «آماندا والر»، رئیس یک سازمان مخفی، در ازای بخشودگی جرائم آن‌ها را از زندان آزاد می‌کند. تصویر شخصیت «جوکر» بر روی جلد مجله امپایر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

جوکر بر روی جلد مجله Empire

فیلم سینمایی جوخه انتحار (Suicide Squad) که از توانمندی دیوید آیر در بخش کارگردانی و نویسندگی و استعداد بازیگری ویل اسمیت (ددشات)، جرد لتو (جوکر)، مارگو رابی (هارلی کوئین)، جوئل کینامن (ریک فلگ)، وایولا دیویس (آماندا والر)، جای کورتنی (بومرنگ)، جی هرناندز (ال دیابلو)، کارا دلیوین (انچانترس)، کارن فوکوهارا (کاتانا) و آدواله آکینویه آگباجه (کیلر کراک) بهره می‌برد، در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) در سه فرمت دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس سه‌بعدی در سراسر جهان اکران خواهد شد. به جز فیلم سینمایی فلش (Flash) که در زمانی نامعلوم اکران خواهد شد، تاریخ اکران فیلم‌های آینده جهان سینمایی دی‌سی که پس از جوخه انتحار اکران می‌شوند، به شرح زیر است:

  • واندر وومن (Wonder Woman) - ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۳ خرداد ۱۳۹۶)
  • لیگ عدالت (Justice League) - ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۷ آبان ۱۳۹۶)
  • آکوامن (Aquaman) - ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)
  • فیلم سینمایی که نام آن اعلام نشده است - ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷)
  • شزم (Shazam) - ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)
  • لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) - ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)
  • فیلم سینمایی که نام آن اعلام نشده است - ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸)
  • سایبورگ (Cyborg) - ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹)
  • گرین لانترن کورپس (Green Lantern Corps) - ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹)


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده