نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Ben-Hur منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم بن هور (Ben-Hur) منتشر شده است که مملو از صحنه‌های جذاب و اکشن است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

کمپانی پارامونت در حال ساخت نسخه جدیدی از فیلم Ben-Hur است. این چهارمین فیلمی است که بر اساس رمان Ben-Hur: A Tale of the Christ ساخته می‌شود. سه فیلم پیشینی که بر اساس این رمان ساخته شده‌اند، مربوط به سال‌های ۱۹۰۷، ۱۹۲۵ و ۱۹۵۹ می‌شوند. نسخه سال ۱۹۵۹ بن هور در زمان خود به عنوان پرخرج‌ترین فیلم سینما شناخته می‌شد و همواره از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های تاریخی یاد می‌شود که توانست ۱۱ جایزه آکادمی را تصاحب کند.

فیلم جدید بن هور توسط تیمو بکمامبتو (کارگردان فیلم Night Watch) کارگردانی می‌شود و کیت کلارک و جان ریدلی هم وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارند و سازندگان وعده ساخت یک فیلم عالی بر اساس رمان مشهور بن هور را داده‌اند. حال تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

در تریلر جدید فیلم، شاهد هستیم که جودا بن هور (با بازی جک هیوستن) و میسالا (با بازی توبی کبل) با ارابه‌های خود در سیرک ماکسیموس در حال نبرد هستند. در این تریلر همچنین شیخ ایلدریم (با بازی مورگان فریمن) را مشاهده می‌کنیم که بن هور را به گرفتن انتقام تشویق می‌کند.

یکی از تفاوت‌های فیلم جدید بن هور با نسخه‌های پیشین آن، نقش کلیدی‌تر عیسی مسیح در فیلم است و وی تاثیر عمیقی روی شکل‌گیری شخصیت جودا دارد. راب مور، نائب رییس پارامونت، چندی پیش اعلام کرده بود که در این فیلم، عیسی مسیح «دقیقا همان شخصیتی است که طرفداران انتظارش را دارند».

فیلم بن هور در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده