نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

کامیک کان 2016: ویدیویی ۵ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Dead Rising 4 منتشر شد

بازی Dead Rising 4 در کامیک کان 2016 قابل بازی بود و حال یک ویدیو ۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی در این نمایشگاه منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016، بازی Dead Rising 4 را معرفی کرد که توسط کپکام ساخته می‌شود و آذر ماه برای رایانه‌های شخصی ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. البته این بازی یک انحصاری زمانی برای پلتفرم‌های مذکور است و پس از مدتی برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود. در جریان نمایشگاه کامیک کان 2016 که در شهر سن‌دیگو برگزار می‌شود، تعداد زیادی از بازی‌ها قابل بازی بودند که یکی از آن‌ها هم Dead Rising 4 است. یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام The BGB که اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی بازی Gears of War 4 را نیز منتشر کرده بود، حال ویدیویی ۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر کرده است که در جریان آن شاهد سلاخی شدن تقریبا هزار زامبی توسط شخصیت اصلی بازی هستیم:

|

ویدیویی که تماشا کردید، از نسخه ویندوز 10 بازی گرفته شده و البته در برخی قسمت‌های آن شاهد افت نرخ فریم نیز هستیم. با این حال هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۶ آذر سال ۱۳۹۵) باقی مانده است و قطعا کپکام تا آن زمان می‌تواند این مشکلات را حل کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده