// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

اسکوئر انیکس فهرست بازی‌های خود در گیمزکام 2016 را اعلام کرد

شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس لیست بازی‌های حاضر در نمایشگاه گیمزکام 2016 را اعلام کرد. این شرکت بازی‌های مختلفی مانند Final Fantasy XV ،Deus Ex GO و The Turing Test را برای نمایش به بازدیدکنندگان به کشور آلمان می‌آورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان آغاز گیمز کام 2016، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گیم، اکنون شرکت‌های بزرگ به مرور برنامه‌ خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام می‌کنند. اسکوئر انیکس (Square Enix) نیز با انتشار یک لیست پر محتوا با عنوان «بزرگتر از همیشه»، حضور در این رویداد را تائید کرده است. طبق اعلام این شرکت، در مجموع دو غرفه از اسکوئر انیکس در گیمز کام برپا می‌شود. غرفه اصلی به تجربه بازی‌های مختلف مانند اولین دموی جهانی Final Fantasy XV و همچنین Final Fantasy XIV اختصاص داده خواهد شد. در این غرفه بازیکنان می‌توانند در چالش‌های مبارزه روزانه به رقابت با پریمال‌هایی مانند سفیروت (Sephirot) و ثوردن (Thordan) بپردازند.

علاوه بر دو بازی جدید Final Fantasy، در غرفه اسکوئر انیکس شاهد حضور بازی‌هایی مانند Dragon Quest Builders ،World of Final Fantasy ،Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue ،Hitman ،Deus Ex: Mankind Divided ،Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Deus Ex GO نیز خواهیم بود. در The Final Fantasy XIV: Battle Arena، غرفه دوم اسکوئر انیکس نیز بازیکنان می‌توانند در برابر پریمال‌های قدرتمند برای کسب جوایز، لذت از رقابت‌های روی سن و همچنین رقابت‌های کاسپلی حضور به عمل برسانند.

نمایشگاه گیمزکام از تاریخ ۱۹ اوت (۲۹ مرداد) تا ۲۱ اوت ( ۳۱ مرداد) در شهر کلن، کشور آلمان برگزار می‌شود. در ادامه نگاهی به لیست بازی‌های اسکوئر انیکس می‌اندازیم. این شرکت جزئیات بیشتری از نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ را در هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد.

رایانه‌ شخصی و کنسول

Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex: Mankind Divided

پلتفرم:‌ پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز

توسعه‌دهنده: ایداس-مونترال (استودیوی اسکوئر انیکس)

انتشار: ۲۳ اوت ۲۰۱۶ (۲ شهریور)

Deus Ex: Mankind Divided، ادامه بازی تحسین شده Deus Ex: Human Revolution، اکنون مراحل پایانی آمادگی برای عرضه را سپری می‌کند. بازیکنان باری دیگر در نقش آدام جنسن، این‌بار اما در قامت یک مامور مخفی با تجربه و با در دست داشتن زرادخانه‌ای از سلاح‌های قابل پیکربندی و ارتقاء همراه خواهند شد. آدام با انتخاب تصمیمات صحیح در کنار اعتماد به افراد، باید به منظور رمزگشایی یک توطئه گسترده در سراسر جهان تلاش کند. بازی همچنین شامل Deus Ex: Mankind Divided – Breach، یک حالت نوآورانه جدید می‌شود. این حالت روش آرکید جدیدی را برای Deus Ex: Mankind Divided به ارمغان می‌آورد که به واسطه آن برای نخستین بار تجربه‌ای منحصر به فرد از پازل شوتر به بازیکنان ارائه خواهد شد.

Dragon Quest Builders

Dragon Quest Builders

پلتفرم: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار:‌ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر)

بازی Dragon Quest Builders، به بازیکنان اجازه گردآوری مواد مورد نیاز برای ایجاد انواع ابزار منحصر به فرد و همچنین بازسازی شهر و سازه‌ها را جهت زندگی بخشیدن دوباره به جهان در هم شکسته Alefgard می‌دهد. در این بازی، بازیکنان با هیولاهای مشهوری از سری دراگون کوئیست و همچنین شخصیت‌های سه‌ بعدی شگفت‌انگیز به رقابت می‌پردازند. Dragon Quest، داستان و جهانی همه جانبه و هیجان‌انگیز را با گیم‌پلی سندباکس و آزاد ارائه خواهد کرد. تجربه‌ای خانواده پسند با سیستم کنترل ظاهری به بازیکنان اجازه ساخت برج‌ها و قلعه‌ها را  برای مقابله با هیولاها خواهد داد.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age

Final Fantasy XII: The Zodiac Age

پلتفرم: پلی‌استیشن 4

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار:‌ ۲۰۱۷

Final Fantasy XII HD Remaster: The Zodiac Age، نسخه بهبود یافته و ریمستر شده از بازی کلاسیک Final Fantasy XII، محصول سال ۲۰۰۶ است که اکنون زیباتر از گذشته با گیم‌پلی آسان‌تر برای عرضه در سال ۲۰۱۷ مراحل توسعه را سپری می‌کند. نسخه ریمستر شده HD با چند پیشرفت مدرن مانند بازسازی طراحی نبرد و همچنین یک سیستم جدید برای کارها معرفی شده است. این بازی در کنار پشتیبانی از ویژگی تروفی و قابلیت اشتراک‌گذاری پلی‌استیشن 4 دارای بهبودهای بصری و صداگذاری نیز خواهد بود؛ در نتیجه اگر از علاقمندان شماره دوازدهم فاینال فنتزی هستید از هم اکنون خود را برای بازگشت به جهان بهبودیافته ایوالیس (Ivalice) و ماجراجویی به روشی کاملا جدید آماده کنید.

Final Fantasy XIV

Final Fantasy XIV

پلتفرم: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، رایانه‌های شخصی ویندوز، مک

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: اکنون

 با بیش از شش میلیون حساب کاربری ثبت شده در جهان، بسته الحاقی Heavensward به گسترش Final Fantasy XIV, بازی تحسین شده اسکوئر انیکس ادامه می‌دهد. افزایش سطح بازیکنان و داستان پیرامون The Holy See of Ishgard در کنار نبرد هزار ساله دراگون‌سونگ تنها بخشی از محتوای XIV محسوب می‌شود. اخیرا نیز Revenge of the Horde، بروزرسانی 3.3 این بازی، برای به سرانجام رساندن Dragonsong War به همراه ویژگی هایی مانند سیاه‌ چاله‌های جدید و یک یورش اتحاد جدید منتشر شده است.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر)

با گیم‌ پلی‌ انقلابی، روایت داستانی دراماتیک و تکنولوژی پیشرفته، بازی Final Fantasy XV با هدف تبدیل شدن به یک شاهکار، یک فانتزی پیشگام را براساس واقعیت ارائه می‌کند. نوکتیس، ولیعهد پادشاهی لوسیس برای فراز از شعله‌های آتش جنگ، با بهترین دوستان خود به یک سفر حماسی می‌رود. این ولیعهد جوان جهانی مملو از جانوران غول پیکر، عجایبی شگفت‌انگیز و دیدنی و سیاه چاله‌های پر خطر را تنها به امید یافتن قدرتی برای پایان دادن به نبرد و بازگرداندن سرزمین پادشاهی در می‌نوردد.

Hitman 2016

Hitman

پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی

توسعه‌دهنده: آی‌او اینتراکتیو (استودیو اسکوئر انیکس)

تاریخ انتشار: اکنون، در انتظار انتشار اپیزود‌های جدید در سال ۲۰۱۶

ظاهرا عقد قرارداد‌های بازیکنان در Hitman برای ترور هدف‌های مشهور در مکان‌های مختلف در سراسر جهان، از جشنواره مد پاریس و سواحل آفتابی ایتالیا گرفته تا بازارهای شلوغ مراکش با قدرت تمام ادامه دارد. گیم‌پلی متمرکز بر هدفگیری اهداف بزرگ با مراحل پیچیده و سندباکس، آزادی عمل بازیکنان را به مراتب بیشتر از گذشته می‌کند. زمان حرکت، مکان حرکت و نحوه کشتن هدف، همگی به تصمیم شما بستگی دارد. برای نخستین بار Hitman علاقمندان را با انتشار دیجیتالی به جهان ترور دعوت کرده است.

Kingdom Hearts HD 2.8  Final Chapter Prologue

Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue

پلتفرم: پلی‌استیشن 4

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس و دیزنی

تاریخ انتشار: دسامبر ۲۰۱۶

Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue، یک مجموعه تلفیقی از سه بازی فرعی مجموعه دوست‌داشتنی Kingdom Hearts است که بازی‌های قدیمی این مجموعه از جمله Kingdom Hearts: Dream Drop Distance را در قالب ریمستر شده با کیفیت بالا به پلی‌استیشن 4 می‌آورد. علاوه بر این، بازی با محتوای جدید Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep همراه خواهد شد که در آن بازیکنان قادر به ماجراجویی با آکوئا، در وقایع بعد از Kingdom Hearts: Birth by Sleep هستند. Kingdom Hearts HD 2.8 همچنین شامل Kingdom Hearts χ، فیلم اچ‌دی جدیدی جهت بازگو کردن داستان‌های افسانه‌ای Foretellers و اتصال بخش‌های اولیه‌ تاریخچه مجموعه می‌شود.

Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration

Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration

پلتفرم‌: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوز

توسعه‌دهنده: کریستال داینامیکس (استودیو اسکوئر انیکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر)

کریستال داینامیکس و اسکوئر انیکس با انتشار Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration به جشن ۲۰ سالگی لاراکرافت، قهرمان محبوب جهان Tomb Raider ادامه می‌دهند. نسخه جدید شامل بازی Rise of the Tomb Raider، یک فصل کاملا جدید داستانی با عنوان روابط خونی «Blood Ties»، گیم‌پلی Co-Op استقامتی جدید، پشتیبانی از پلی‌استیشن VR برای Blood Ties، تمام محتوای قابل دانلود منتشر شده، لباس‌ها، سلاح‌ها و کارت‌های بیشتر می شود. به غیر از محتوای مربوط به پشتیبانی از واقعیت مجازی، تمامی محتوای دیگر Tomb Raider: 20 Year Celebration برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. دارندگان Season Pass نیز به صورت اتوماتیک و رایگان محتوای جدید را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این اسکوئر انیکس همچنین از افزایش محتوای Season Pass‌ با انتشار محتوای جدید خبر داده است. نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی به دلیل دارا بودن تمامی محتوا در نسخه‌ اولیه فاقد Season Pass خواهد بود.

World of Final Fantasy

World of Final Fantasy

 پلتفرم: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا

توسعه‌دهنده: اسکوئر انیکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان)

در بازی World of Final Fantasy، بازیکنان با رین و کن، دو خواهر و برادر دوقلو برای ماجراجویی و بازگرداندن خاطرات از دست رفته خود به جهان Grymoire سفر می‌کنند. در طول این سفر، بازیکنان قادر به رشد و نبرد به همراه Chocobo ،Behemoth و Cactuar برای ساخت برج‌های استراتژیک و جمع‌آوری ارتشی از هیولاها هستند. برای تجربه‌ی دنیای Final Fantasy از دید این شخصیت‌ها باید تا ۲۸ اکتبر منتظر بمانید.

Square Enix Collective

The Turing Test

The Turing Test

پلتفرم: رایانه‌های شخصی ویندوز

توسعه‌دهنده: بالک‌هد اینتراکتیو

تاریخ انتشار: اوت ۲۰۱۶ (شهریور و مهر)

در The Turing Test شما در نقش آوا تورینگ، یک مهندس آژانس فضایی بین‌المللی (ISA) بازی می‌کنید که در پی کشف حقیقت پشت ماجرای پایگاه تحقیقاتی اروپا برروی قمر سیاره مشتری است. جهانی زیبا، قدرت گرفته از موتور آنریل 4، در انتظار بازیکنان برای ارائه یک پازل اول شخص درخشان است. حل انواع معما نظیر استفاده از ابزار دستکاری انرژی (EMT)‌ برای انتقال قدرت از یک جسم به جسمی دیگر، افزایش قدرت برای به دست آوردن کنترل ماشین‌آلات هوشمند مصنوعی، دستکاری سازه‌های عظیم الجثه و حل معماهای پیچیده همگی در داستانی چند لایه -برپایه مبارزه بشریت ارائه می‌شود. اسکوئر انیکس کالتیو بازی The Turing Test را در تاریخ اوت ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند.

Black The Fall

Black The Fall

پلتفرم: ویندوز و کنسول‌های دیجیتالی

توسعه‌دهنده: استودیو سند سیلور (Sand Sailor Studio)

تاریخ انتشار: نامشخص (۲۰۱۶)

Black The Fall، بازی اکشن ماجراجویی استودیو سند سیلور است که با اتمسفر فوق‌العاده بازی‌های ساید اسکرولینگ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد. طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان بازی در دنیایی تاریک و ظالمانه،‌ با الهام از خاطرات تیم سند سیلور در دوران کمونیست کشور رومانی روایت می‌شود. در این بازی به کشف جهانی صنعتی و فراموش شده می‌رویم که در آن قوانین سختگیرانه و همچنین مجازات‌های خشن تار و پود بشریت را از بین برده است. برای فرار چه کار خواهید کرد؟ حل پازل‌ها برای پیش‌روی، در حالی که همه در تلاشی ظالمانه و خصومت آمیز، قصد مقابله با شما را دارند، به مراتب کار را برای پیشرفتتان در بازی دشوار می‌کنند. اسکوئرانیکس کالکتیو بازی Black The Fall را در نیمه سوم سال ۲۰۱۶ برای هر دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود تا دارندگان کنسول قادر به تجربه بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ باشند.

Tokyo Dark

Tokyo Dark

پلتفرم: رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس

توسعه‌دهنده: چری‌موچی (Cherrymochi)

تاریخ انتشار: نامشخص (۲۰۱۶)

Tokyo Dark، بازی ماجراجویی پر رمز و راز استودیوی چری‌موچی است که با طراحی مشابه انیمه بازیکنان را به اکتشاف توکیو می‌برد. در این بازی ساید اسکرولینگ بازیکنان با کارآگاه ایتو همراه می‌شوند تا با جمع‌آوری سرنخ‌ها در نهایت تصمیم‌گیری‌ دشواری را با عواقب بسیار گسترده جهت یافتن مجرمان انجام دهند. از جمله ویژگی‌های Tokyo Dark می‌توان به گزینه‌های متفاوت گفت و گو و تعامل با سایر شخصیت‌های تاثیر گذار بازی با هدف تغییر در نتیجه نهایی داستان اشاره کرد. متفاوت با یک رمان تصویری، شما به صورت مستقیم ایتو را برای اکتشاف توکیو و تعادل در وظیفه‌ی حرفه‌ای، زندگی شخصی و سلامت روان هدایت می‌کنید. آیا گذشته بازگشته و شما را به تسخیر خود در می‌آورد یا شما با تصمیمات دقیق در برابر تاریکی‌های مقاومت می‌کنید؟

Oh My Godheads

Oh My Godheads

پلتفرم: ویندوز

توسعه‌دهنده: تیتوتی‌تک (Titutitech)

تاریخ انتشار: نیمه اول ۲۰۱۷

 سرها را بدست بیاورید تا بر دوستان خود غلبه کنید. فلسفه کلی Oh My Godheads در کل بسیار ساده است. در این بازی شما در حالت ۱ تا ۴ نفره با دوستانتان وارد رقابتی برای بدست آوردن مجسمه‌های سر بسیار خشمگین و صد البته زنده می‌شوید. دقیقا مانند حالت آشنای بدست آوردن پرچم (capture-the-flag) که در بسیاری از بازی‌ها شاهد آن هستیم؛ در Oh My Godheads نیز باید برای بدست آوردن سرها (Capture-the-head) مبارزه کنیم، با این تفاوت که در اینجا سرها کاملا زنده بوده و عکس‌العمل‌هایی را مانند انفجار از خود نشان می‌دهند. با دوستانتان مبارزه کنید، آنها را تکه تکه کنید و سر زنده و خشمگین را به پایه‌ی مجسمه خود بازگردانید... البته اگر می‌توانید! طبق گفته سازندگان، بازی با الهام از محصولات بیادماندنی و چندنفره قدیمی از جمله Micro Machines ،Worms و Street Fighter با هدف ایجاد دوباره یک سرگرمی چندنفره سریع با محیط‌های کاملا سه‌بعدی برای تاکتیک‌ها و عمق بیشتر تولید شده است.

Goetia

Goetia

پلتفرم:  رایانه‌های شخصی ویندوز و مک

توسعه‌دهنده: سوشه (Sushee)

تاریخ انتشار: منتشر شده است

روایتی متفاوت را با Goetia، بازی اشاره و کلیک استودیو سوشه، تجربه کنید. در این بازی شما با ابیگلی بلک‌وود همراه می‌شود که اخیرا روح او برای حل معمایی مرموز پیرامون تاریخچه‌ی خانواده او در ۴۰ سال گذشته، از قبر برخواسته است. به ابیگلی در جستجوی ملک اربابی و خرابه‌های روستای اوکمارش کمک کنید تا به واقعیت پشت مرگ خود پی‌ ببرد. معمایی دشوار در کنار یک داستان عمیق، در انتظار شما برای حل حقیقت‌های غم‌انگیز پیرامون گذشته خانواده ابیگلی است.

بازی‌های کنسول دستی و موبایل

Deus Ex GO

Deus Ex GO

پلتفرم: موبایل و تبلت

توسعه‌دهنده:  اسکوئر انیکس مونترال

تاریخ انتشار: تابستان ۲۰۱۶

Deus Ex GO، تازه‌ترین بازی اسکوئر انیکس مونترال از مجموعه بازی Go، اکنون و بعد از انتشار موفق دو بازی Hitman Go و Lara Croft Go به سراغ جهان پررمز و راز Deus Ex می‌رود. در این بازی با آدام جنسن، شخصیت اصلی مجموعه Deus EX برای هک، مبارزه و حل پازل‌های مختلف سری GO همراه می‌شویم. کار در کنار متحدان خود در TF29 و Juggernaut Collective برای نفوذ به عمق مناطق دشمنان برای پرده‌برداری از توطئه‌های تروریسی در پس پرده، لحظات هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظر شما در رابطه با لیست بازی‌های اسکوئر انیکس در نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۶ چیست؟


منبع Gametsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده