نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

کامیک کان 2016: جزییات بسته‌های الحاقی جدید بازی LEGO Dimensions اعلام شد

کمپانی برادران وارنر در جریان رویداد کامیک کان 2016 که در سن دیگو جریان دارد، اعلام کرد که ۶ بسته الحاقی جدید با حال و هوای آثاری مثل Sonic، E.T و Fantastic Beasts and Where to Find Them برای بازی LEGO Dimensions عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

یکی از کمپانی‌های فعال در رویداد Comic-Con 2016، کمپانی برادران وارنر است که هم در حوزه سینما و هم بازی اطلاعات زیادی ارائه کرده است. حال این کمپانی از ۶ بسته الحاقی جدید بازی LEGO Dimensions رونمایی کرده است که ماه نوامبر سال جاری (آبان) عرضه خواهند شد. این بسته‌ها با حال و هوای آثاری مثل Sonic the Hedgehog، بازی محبوب کمپانی سگا و فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them، Gremlins، E.T و Adventure Time هستند.

وارنر همچنین جزییات برخی از این بسته‌ها را نیز ارائه کرد که بر اساس آن، بسته Fantastic Beasts and Where to Find Them شامل ۶ مرحله جدید و همچنین نوعی آجر جادویی می‌شود که به وسیله آن می‌توان کنگره سحر و جادو را در بازی ساخت. به‌علاوه مجسمه شخصیت اصلی فیلم یعنی نیوت اسکمندر نیز با این بسته به بازی اضافه می‌شود. در بسته مربوط به انیمیشن Adventure Time، شاهد اضافه شدن مجسمه مارسلین، ملکه خون‌آشام انیمیشن محبوب شبکه Cartoon Network هستیم.

شاید جذاب‌ترین این بسته‌ها، مربوط به بازی سونیک باشد. این بسته علاوه بر اینکه مجسمه این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی را شامل می‌شود، یک مرحله کاملا جدید هم دارد محل‌های خاطره‌انگیزی مثل Green Hill، Emerald Coast و Labyrinth در آن دیده می‌شوند. خریداران بسته Gremlins نیز مجسمه‌های Gizmo و Stripe را دریافت می‌کنند و در نهایت مجسمه لوگویی E.T. و دستگاه Phone Home پاداش خریداران بسته E.T است.  در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته سونیک بازی LEGO Dimensions را تماشا کنید:

|

تمامی مجسمه‌های طلایی که در این بسته‌ها عرضه می‌شوند، شامل Toy Tag‌های طلایی خواهند بود که به وسیله آن‌ها می‌توان مناطق جدیدی برای مبارزه باز کرد. در این مناطق می‌توانید همراه با نهایت ۴ نفر و به شکل تقسیم صفحه (Split-Screen) نیز بازی کنید. تمامی این بسته‌ها در تاریخ ۲۸ آبان در دسترس خواهند بود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده