نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

در بسته الحاقی Vault-Tec بازی Fallout 4 می توانید به حاکم ظالمی تبدیل شوید

بسته الحاقی Vault-Tec بازی Fallout 4، چند روز دیگر به صورت رسمی عرضه می‌شود و حال بتسدا اعلام کرده که در این بسته الحاقی، شما می‌توانید آزمایش‌های متفاوتی برروی ساکنین پناهگاه خود انجام دهید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر از طرفداران بازی فال‌اوت ۴ باشید، مطمئنا می‌دانید که پیش از جنگ اتمی، کمپانی والت ‌تک در پناهگاه‌هایی که ساخته بود، دست به آزمایشات بسیار ظالمانه‌ای برروی مردم بی‌گناه می‌زد. کمپانی بتسدا، چند روز پیش اعلام کرد که بسته الحاقی Vault-Tec که قرار است در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود، این امکان را به شما می‌دهد که چنین آزمایشاتی برروی ساکنین پناهگاه خود انجام دهید و پس از اتمام آزمایشات و تحقیقات، آیتم‌هایی به دست آورید.

کمپانی Bethesda در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که شما می‌توانید آزمایش‌های مختلفی برروی ساکنین والت خود انجام دهید و هر آزمایشی که به اتمام برسد، شما می‌توانید آیتم مخصوص آن را دریافت کنید. این آزمایشات، هم می‌توانند آزمایشات ساده و بی‌خطری باشند و هم می‌توانند آزمایشات بسیار خطرناک و ظالمانه‌ای باشند و بلایی بر سر ساکنین پناهگاه شما بیاورند که ماندن برایشان در پناهگاه شما به یک کابوس تبدیل شود. حتی شما می‌توانید ناظر والت‌ ۸۸ را از کار بر کنار کنید و تمام آیتم‌های آن والت را از آن خود کنید.

به هر حال، شما می‌توانید از این آیتم‌های مخصوص و جدید استفاده کنید و پایگاه خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، بسته الحاقی Vault-Tec به شما اجازه می‌دهد که آرایشگاه و قابلیت شخصی‌سازی چهره کاراکتر را به والت ۸۸ بیاورید و دیگر نیازی نیست به دایموند سیتی بروید و پول خرج کنید.

منبع:‌ GamesRadar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده