نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

کامیک کان 2016: حضور Ghost Rider در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD تایید شد

در حاشیه پنل سریال مأموران شیلد (Agents of SHIELD) در نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، سرانجام حضور شخصیت گوست رایدر (Ghost Rider) در فصل چهارم این سریال تایید شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در شروع پنل سریال Agents of SHIELD در کامیک کان سن دیگو، سوالات زیادی در مورد سه فصل گذشته سریال و اتفاقاتی که در طی آن رخ داد و همچنین از بازگشت شخصیت‌های احتمالی آن پرسیده و جواب داده شد، در پایان این سوالات انتظار می‌رفت اولین تصاویر فصل جدید این سریال منتشر شود. از آنجایی فیلمبرداری فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز گذشته آغاز شده است، تصاویر جدیدی از فصل چهارم این سریال برای نمایش وجود نداشت، اما آن‌ها یک غافلگیری بزرگ برای طرفداران خود داشتند و با پخش یک تیزر از فصل چهارم، حضور گوست رایدر را در فصل جدید این سریال تایید کردند.

ghost-rider-agent-of-shield

قبل از شروع این پنل، در تصاویر تبلیغاتی این سریال برای حضور در سن دیگو از زنجیر‌های شعله‌ور استفاده شده بود، با این حال طرفداران فرض می‌کردند که این زنجیرها برای شخصیت هل‌فایر باشد. هل‌فایر که در فصل سوم سریال Agents of SHIELD حضور داشت و در طرف شخصیت شرور آن یعنی هایو (Hive) حضور داشت، سوالات زیادی را در این رابطه بوجود آورده بود؛ از جمله اینکه چرا او باید بخش بزرگی از تصویری که برای فصل آینده منتشر شده است، باشد؟ با این حال برخی از گمانه‌زنی‌ها از حضور گوست رایدر به دلیل وجود زنجیر در این تصویر حکایت داشت، اما از آنجایی که ارتباطات زیادی میان کامیک SHIELD با گوست رایدر وجود نداشت، به نظر نمی‌رسید چنین اتفاقی رخ دهد.

Gabriel-Luna

گابریل لونا، بازیگر سریال‌هایی چون کاراگاه حقیقی (True Detective)  و ماتادور (Matador)، قرار است نقش رابی ریز (گوست رایدر) را در فصل جدید این سریال بازی کند. رابی ریز گوست رایدر اصلی نیست. ریز نسخه نوجوان شده این شخصیت است که در شرق شهر لس آنجلس زندگی می کند و در زمانی که او با یک روح فراطبیعی تماس و ارتباط برقرار می‌کند، بجای موتور سیکلت، سوار بر یک ماشین آتشین می شود. با توجه به سن لونا، احتمالا باید شاهد برخی تغییرات در شخصیت او نسبت به نسخه کامیک وی  باشیم. جف لوب، تهیه کننده اجرایی سریال Agents of SHIELD و رئیس بخش تلویزیون مارول، در این رابطه می‌گوید:

فصل ۴ بدون شک بزرگترین و بلند پروازانه‌ترین داستان این مجموعه خواهد بود و در عین حال، با معرفی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های ما به نام گوست رایدر، این فصل آغاز خواهد شد. زمانی که Spirit of Vengeance   به  شیلد وارد می‌شود، همه چیز را در آن تغییر خواهد داد.

همچنین پس از پایان پنل این سریال، از ماشین گوست رایدر نیز رونمایی شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر این ماشین را مشاهده کنید:

ghost-rider-car-1 ghost-rider-car-2

 

فصل چهارم سریال Agents of SHIELD از روز سه شنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) از شبکه ABC پخش خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده