// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی بازی موبایل CSR Racing 2

نسخه‌ی دوم بازی CSR Racing با قدرت تمام و با جلوه‌های گرافیکی زیبا و درخشنده به بازار عرضه شده‌ است. این نسخه از بازی نیز سورپرایز‌های بزرگی برای طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی دارد. در ادامه با زومجی در معرفی این بازی همراه شوید.

بازی‌هایی که برام پلتفرم‌های موبایلی طراحی و تولید می‌شوند چندان همانند بازی‌های کنسول‌های پیشرفته و قدرتمند طرفدار‌های بازی‌خور پیدا نمی‌کنند. ضعیف بودن پلتفرم‌های موبایلی و محدود بودن توسعه‌دهندگان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد تا بتوانند بازی‌هایی با کیفیت گرافیکی بالا تولید کنند. اما  NaturalMotionGames Ltd  با ارائه بازی CSR Racing 2 توانسته این کمبود را جبران کند و احساس خوبِ بازی کردن در کنسول‌های پیشرفته را در پلتفرم‌های موبایلی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌است. همانطور که می‌دانید ادامه دادن بازی و تولید نسخه‌ی دوم آن در دنیای بازی‌های موبایلی بسیار کار دشوار و خطرناکی است. این بازی را نیز می‌توان از معدود استثناهایی در نظر گرفت که توانسته در نسخه‌ی دوم خود نه تنها کاربران و وجه‌ی خود را از دست ندهد بلکه طرفداران و کاربرانی جدید نیز بدست بیاورد.

یک شروع خوب بیشتر از خوب بازی کردن در مسیر به شما در برنده شدن کمک می‌کند

در این بازی شما فقط قادر به انجام مسابقات دِرَگ (Drag Race) هستید. در این نوع مسابقات شما باید ماشین خود را در یک جاده‌ی مستقیم با تمام سرعت برانید. شاید شما هم از آن دسته باشید که دوست داشته باشند با ماشین خود در بازی هرکاری بتوانند انجام دهند ولی این بازی به اندازه‌ی جلوه‌های زیبای بصری دارد که هر نوع کاربر و گیمری را به خود جذب می‌کند.

داستان بازی تا حدودی شبیه به نسخه‌ی اول است و شما به دلایلی مجبور به انجام این نوع مسابقات هستید. شما باید ۵ گروه مختلف از رانندگان که یکی از دیگری قوی‌تر هستند را شکست بدهید. سپس قبل از اینکه بتوانید با قوی‌‌ ترین راننده یا به اصطلاح غول بازی مسابقه بدهید، باید با چهار نفر از قوی‌ترین زیر دست‌های این شخص مسابقه بدهید و تمام آن‌ها را شکست دهید. بعد از شکست دادن هر چهار نفر باید در سه مسابقه پشت سر هم با غول بازی را شکست بدهید تا برنده شوید. البته می‌توانید برای بار چهارم نیز با این شخص به مسابقه بپردازید و درصورت برنده شدن ماشین این شخص را به تصاحب خود دربیاورید.

در بین تمام این مسابقات می‌توانید ماشین خود را قوی تر و قدرتمندتر کنید. بازی به شما این امکان را می‌دهد که فقط هفت قسمت از یک ماشین را مجهزتر کنید. که تجهیز کردن ماشین‌ها در پنج سطح عادی و یک سطح مخصوص انجام می‌شود. پس خیالتان راحت باشد که تا انتهای بازی همیشه چیزی برای پیشرفت دادن دارید. بعد از طی کردن مراحلی از بازی، این امکان به شما داده می‌شود که تیونینگ ماشین خود را به سطح پیشرفته تری ببرید و با تنظیم کردن فاصله چرخ‌ها، تنظیم کردن فشارباد درون لاستیک‌ها، اضافه کردن سوخت نیترو به ماشین خود بین سرعت نهایی  و شتاب ماشین خود تعادل ایجاد کنید و کنترل کافی بر رفتار ماشین خود داشته باشید. این تنظیمات مربوط به قسمت‌ها داخلی و مکانیکی ماشین شماست، بازی این امکان را برای شما فراهم کرده‌ است تا بتوانید شکل ظاهری ماشین خود را نیز تغییر دهید. بازی با دادن جایزه و امتیاز خاص به تغییر دادن هفتگی رنگ و شکل ظاهری ماشین به شما، خلاقیت شما را به کار می‌گیرد. ماشین‌های درون بازی بسیار خوب و زیبا طراحی شده‌اند حتی بدون آرایش ظاهری آن‌ها توسط شما بسیار زیبا جلو می‌کنند. شما این امکان را دارید که درب‌های ماشین، صندوق عقب و کاپوت ماشین را باز و بسته کنید و داخل ماشین را نیز مشاهده کنید.

ption id="attachment_150847" align="aligncenter" width="700"]صحنه‌ای از بازی صحنه‌ای از بازی

شیوه‌ی مسابقه دادن به این صورت است که باید در بهترین زمان ممکن ماشین را به حرکت دربیاورید و در زمان مناسب برای موتور و داشتن سرعت بیشتر دنده‌‌ی ماشین را عوض کنید. که کاری بسیار چالش‌برانگیز و در بعضی مواقع بسیار دشوار است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، مسابقه دادن به صورت قبیله‌ای و ایجاد گروه‌های ماشین‌سواری است. بازی امکان مسابقه‌های آنلاین و در لحظه را برای کاربران خود فراهم کرده است و بیش از پیش بر جذابیت بازی افزوده می‌شود. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر این بازی دعوت می‌کند.

|

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده