نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

کامیک کان 2016: اولین تیزر تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

در حاشیه پنل اختصاصی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در رویداد کامیک کان ۲۰۱۶، ویدیوی از پشت صحنه و مراحل پیش تولید فصل هفتم این سریال منتشر شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مراحل پیش تولید فصل هفتم سریال Game of Thrones آغاز شده است. طبق گفته دیوید بنیوف و دی بی ویس،  تهیه کنندگان سریال، این سریال مراحل اولیه شروع کار را پشت سر می‌گذارد، این در حالی است که این دو پیش از این از عقب افتادن زمان پخش فصل هفتم این سریال خبر داده بودند . شروع هر فصل سریال Game of Thrones معمولا از فصل بهار آغاز می‌شد، اما فصل هفتم این سریال کمی دیرتر از دیگر فصل‌های سریال در سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. اما جای نگرانی نیست؛ HBO اخیرا ویدیوی کوتاه از مراحل پیش تولید فصل هفتم این سریال در کامیک کان ۲۰۱۶ منتشر کرده است تا طرفداران این سریال پیش نمایش کوچکی از فصل هفتم این سریال را مشاهده کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

|

این تیزر تنها بخش‌هایی از پشت صحنه سریال Game of Thrones را به ما نشان می‌دهد و خبری از اولین تصاویر فصل هفتم این سریال نیست و احتمالا باید تا ۱۲ ماه آینده برای دیدن اولین تصاویر فصل جدید آن صبر کنیم. در این فصل احتمالا شاهد سفرهای زیادی به قلمرو هفت پادشاهی و اتفاقات مهمی در تمام بخش‌های این سرزمین باشیم، اما موردی که بسیار واضح و روشن است، اهمیت سلطنت ملکه سرسی و کار و معامله بزرگی که در پایان فصل گذشته کرد است. با این حال در اواخر این تیزر شاهد دیالوگی از تیریون لنیستر که ظاهرا خطاب به دنریس دنریس تارگرین است، هستیم، او می‌گوید:

به خانه خوش آمدید، ملکه من.

در پایان این تیزر تصویری از روی جلد فیلمنامه قسمت اول فصل هفتم را مشاهده می‌کنیم. با این حال بخش زیادی از این تیزر به طراحی و تزئین لباس شخصیت‌ها و بازیگرها و  طراحی و تزئین صحنه و مکان فیلمبرداری اختصاص داده شده است. فصل هفتم سریال Game of Thrones در تابستان ۲۰۱۷ از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: Gamesradar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده