نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

فیلمبرداری فیلم Star Wars VIII به پایان رسید

حدود ۵۰۰ روز تا اکران فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) باقی مانده است. حال خبر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید این فیلم اکنون به طور رسمی به پایان رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلمبرداری قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان به طور رسمی به پایان رسیده است. رایان جانسون، کارگردان این فیلم، در حساب رسمی توییتر جنگ ستارگان این خبر را اعلام کرد. جانسون همچنین یک پیام به همراه یک ویدیو از آخرین مکان فیلمبرداری را برای طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشته است. او در توییتر نوشت:

اینجا آخرین مکان فیلمبرداری است. فیلمبرداری قسمت ۸ رسما به پایان رسیده است. نمی‌توانم صبر کنم تا آن را با همه شما به اشتراک بگذارم.

تا به حال اطلاعات زیادی از فیلم Star Wars: Episode VIII منتشر نشده است که از جمله آن می‌توان به نام این فیلم اشاره کرد که همچنان مبهم باقی مانده است. تنها اطلاعاتی که تاب حال در دست است، این است که قهرمانان فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) همچون ری، فین و پو دامرون در این قسمت باز خواهند گشت. همچنین انتظار می‌رود نقش و حضور لوک اسکای واکر و کاپیتان فازما نسبت به قسمت فیلم بیشتر و پر رنگ‌تر شود. همچنین لورا درن یکی از بازیگران جدیدی است که به عنوان شخصیت جدید به این قسمت محلق شده است.

فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII از اوایل بهار امسال آغاز شده بود و در طی آن جانسون تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری آن منتشر کرده است. فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، پیش از اکران این فیلم، طرفداران فیلم جنگ ستارگان می‌توانند به دیدن اولین نسخه فرعی مجموعه جنگ ستارگان که امسال اکران می‌شود، بروند. فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به عنوان اولین قسمت از مجموعه فرعی جنگ ستارگان، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده