// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

باگ از بین رفتن پیشرفت‌ های بازیکنان پلی‌استیشن 4 در Overwatch رفع شد

چندی پیش اعلام شد که باگی برای کاربران پلی‌استیشن 4 بازی Overwatch وجود دارد که آن‌ها لول، پوشش و یک سری از آیتم‌های خود را از دست می دهند. حال بلیزارد اعلام کرد که این مشکل به طور کامل رفع شده است. با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش اخباری در وب‌سایت‌های ردیت و battle.net منتشر شد که در آن اعلام شده بود باگی برای بازیکنان Overwatch بر روی پلی‌استیشن 4 بوجود آمده بود. طی این مشکل لول آن‌ها کاهش یافته و یک‌سری از آیتم‌هایشان را از دست داده‌اند. بازیکنان طی این مدت امیدوار بودند تا بزودی مشکلات برطرف شده و لول‌ها و آیتم‌هایشان برگردد.

از روز ۲۱ تیر تاپیک‌های متعددی حول این موضوع در وب‌سایت‌های مختلف آغاز شد. خیلی از کاربران بین ۵-۵۰ لول خود و پیشرفت‌های هرشخصیت را از دست داده بودند. همچنین تعدادی از کاربران علاوه‌بر لول، پوشش‌های ظاهری را که از جعبه‌های بازی بدست آورده بودند، از دست داده‌اند. برخی از این پوشش‌ها از نوع افسانه‌ای بوده که بسیار سخت به دست می‌آمد.

بدنبال این مشکلات بلیزارد، استودیو سازنده بازی، از طریق توئیتر خود اعلام کرده بود که در حال پیگیری این مشکل بوده و بزودی آن را بر روی پلی‌استیشن 4 رفع خواهند کرد. یک روز بعد یعنی ۲۲ تیر اعلام شد که یک بروزرسانی برای بازی منتشر شده که این باگ و گلیچ را رفع کرده است.

پس از انتشار این بروزرسانی، در وب‌سایت Battle.net اعلام شد بلیزارد تعداد زیادی از لول‌ها، پوشش‌ها، پیشرفت‌ها و سایر بخش‌های از دست رفته کاربران را برگردانده و این مشکل را کاملا رفع کرده است. متاسفانه تنها بخشی که قابل برگشت نیست، بخش Skill Rating (رده‌بندی مهارت) شما است. پس از رخ دادن این گلیچ بنظر می‌رسد سیستم Matchmaking بازی بر اساس داده‌های پروفایل هر شخص تنظیم شده است. کسانی که برای مدتی است حالت رقابتی بازی را بازی نکرده‌اند می‌بایست دوباره به انجام این کار پرداخته تا بخش Skill Rating آن‌ها بروزرسانی شود.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده