// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

محتویات نسخه کلکتور ادیشن World of Final Fantasy مشخص شد

استودیو اسکوئر انیکس از تمامی نسخه‌های بازی World of Final Fantasy رونمایی کرده است. محتویات نسخه کالکتور بازی واقعا دیدنی است. با زومجی  و جزئیات خبر همراه باشید.

اسکوئر انیکس، استودیو  سازنده Final Fantasy، طی یک خبر از نسخه کالکتور بازی World of Final Fantasy رونمایی و محتویات این بسته را اعلام کرد.

این نسخه فقط از طریق فروشگاه اسکوئر انیکس با مبلغ ۱۲۰ دلار قابل خریداری است. از محتویات بسته Collector's Edition می‌توان به یک نسخه از بازی و یک کتاب هنری ۸۰ صفحه‌ای، دیسک موسیقی بازی و ۳ اکشن فیگور کوچک از شخصیت‌های کلود، لاتنینگ و اسکوال اشاره کرد. بازی در داخل یک کتاب پاپ‌-آپ قرار داده شده است.

world of final fantasy Collector edition

همچنین نسخه پرمیوم بازی World of Final Fantasy شامل یک سری محتویات دیجیتالی نیز می‌شود. این محتویات شامل Chocobo سفید، Moogle و Bonnetberry mirages قرمز می‌شود. همچنین یک سامون سفیروث نیز در اختیار دارندگان قرار می‌گیرد. علاوه بر نسخه کالکتور یک نسخه Limited (محدود) و Day-One (روز اول) نیز برای بازی در نظر گرفته شده است. محتویات این نسخه، شامل بازی در یک بسته بندی شکیل به علاوه کتاب هنری ۲۴ صفحه‌ای است. همچنین محتویات دیجیتالی نسخه کالکتور ادیشن برای نسخه Limited نیز در نظر گرفته شده است. نسخه Day One شامل بازی و محتویات دیجیتالی ذکر شده در بالا است. این دو نسخه را می‌توانید از خرده فروشی‌ها و سایت‌های معتبر نیز تهیه کنید.

بازی World of Final Fantasy برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 رونمایی شد و قرار است در تاریخ ۴ آبان ماه در آمریکای شمالی بر روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شود. تمامی نسخه‌های ذکر شده فقط برای پلی‌استیشن 4 بوده و نسخه پلی‌استیشن ویتا فقط شامل Day One Edition  است.

اسکوئر انیکس قصد دارد با این بازی تمامی کسانی را که از دنیای فاینال فانتزی اطلاعاتی ندارند جذب بازی کرده و با شخصیت‌های این مجموعه زیبا آشنا کند. بازی شامل شخصیت‌های محبوب قدیمی این سری و تعدادی شخصیت جدید است.

داستان بازی در سرزمینی بنام Grimoire، جایی که تمامی شخصیت‌های Final Fantasy زندگی می‌کنند، رخ می‌دهد. همچنین شخصیت‌های بازی رین و برادر کوچک‌اش بوده و در طول بازی باید با هیولاهای این سرزمین مبارزه کنند. تمامی شخصیت‌های این بازی (به جز دو شخصیت اصلی) و دشمنانشان حالات چیبی (کوچک شده) بوده و مبارزات با این دشمنان معروف دنیای فاینال فانتزی، آن هم زمانی که همه آن‌ها چیبی هستند بسیار جالب است. فرض کنید مبارزه با Behemoths  و Chocobos چیبی شده چقدر جالب و دوست داشتنی‌ خواهد بود!

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده