نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۸

یک بازیکن آمریکایی Pokemon GO همه پوکمون های موجود در این کشور را به دست آورد

یکی از بازیکنان Pokemon GO انواع پوکمون‌های موجود در ایالات متحده را به دست آورده است. وی به‌جز تعدادی از موجودات بازی، که ویژه‌ی مناطق دیگری از دنیا هستند یا هنوز در بازی دیده نشده‌اند، همه‌ی آن‌ها را تصاحب کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل پوکمون گو حدود دو هفته است که در کشور آمریکا منتشر شده و اکنون خبر رسیده که فردی توانسته همه نوع از پوکمون‌های عرضه‌شده در این سرزمین را به دست بیاورد. این فرد نیک جانسون نام دارد و تاکنون جمعا ۴۲۶۹ پوکمون را تصاحب کرده است.

جانسون در گفت‌وگو با بیزنس اینسایدر عنوان کرد که طی دو هفته‌ی اخیر ۱۵۳ کیلومتر پیاده‌روی کرده و از ۳۰۳ تخم هم تا لحظه‌ی تولد پوکمون‌ها نگه‌داری کرده است. در این میان، وی قادر نبوده تا به سه پوکمون Mr. Mime (انحصاری اروپا)، Kangaskhan (ویژه‌ی استرالیا و نیوزیلند) و Farfetch'd (منحصر به آسیا) دسترسی پیدا کند. او همچنین امکان‌اش را نداشته تا شخصیت‌های Ditto ،Articuno ،Moltres ،Zapdos ،Mewtwo و Mew را پیدا کند؛ چرا که این پوکمون‌ها با آنکه جزو ۱۵۱ کاراکتر اولیه‌ی پوکمون گو به شمار می‌روند، ظاهراً هنوز به بازی اضافه نشده‌اند.

نیک جانسون در حال حاضر ریاست یک شرکت نوپا (استارت‌آپ) را به عهده دارد و به‌عنوان نویسنده هم فعالیت می‌کند؛ بنابراین، او در طول روز فرصت چندانی برای بازی کردن در اختیار ندارد. با این حال، وی پس از پایان کار روزانه‌اش، در شهر نیویورک، به‌ویژه در اطراف بروکلین و منهتن، به دنبال پوکمون می‌گردد. به‌گفته‌ی جانسون، این جستجو گاهی تا ۸ ساعت طول می‌کشد که در نتیجه‌ی آن، وی روزانه به‌طور میانگین مسافتی ۱۲-۱۳ کیلومتری را طی می‌کند. وی در گفت‌وگوی‌اش با بیزنس اینسایدر به طرفداران Pokemon GO پیشنهاد کرد که در صورتی که می‌خواهند پولی بابت بازی خرج کنند، رقم موردنظرشان را به خریداری دستگاه‌های جوجه‌کشی پوکمون گو و همچنین تهیه کردن «کفش‌های پیاده‌روی مناسب» اختصاص دهند.

به نظر می‌رسد که جانسون توانسته تعادلی نسبی را میان کارش و تب گیمینگ این روزها برقرار کند؛ درحالی‌که پوکمون‌ها اخیرا بسیاری را از کار و زندگی انداخته‌اند. پیش‌تر در زومجی به اطلاع‌تان رسانده بودیم که یک مرد ۲۴ ساله‌ی نیوزیلندی به‌خاطر استراحت طولانی‌ مدت و بهتر تجربه کردن پوکمون گو از کارش استعفا داده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده