نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

کامیک کان 2016: اولین تریلر از سریال The Defenders، انتقام‌جویان دنیای تلویزیون مارول

نمایشگاه کامیک کان 2016، جایی است که کمپانی‌های مختلف از محصولات مرتبط با ابرقهرمانان خود رونمایی می‌کنند. مارول و نتفلیکس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در همین راستا در این نمایشگاه، اولین تریلر از سریال The Defenders را پخش کردند.

مدتی است که کمپانی مارول در حال همکاری با شبکه اینترنتی Netflix است تا برخی از مجموعه‌های محبوب کامیک خود را در قاب تلویزیون به نمایش در آورد. در جدیدترین اقتباس تلویزیونی از کامیک‌های محبوب این کمپانی، آنها تصمیم گرفتند که سریال The Defenders را تولید و پخش کنند و در جریان نمایشگاه Comic Con 2016 که هم‌اکنون در حال برگزاری است، اولین تیزر را از این سریال پخش کردند.

با اینکه این تیزر کوتاه پخش شده هیچ صحنه‌ای از سریال را نشان نمی‌دهد و فقط از لوگوی این سریال پرده‌برداری می‌کند اما به هر حال ما را برای دیدن این سریال بیش از پیش مشتاق می‌کند. در این سریال ما چهار قهرمان محبوب مارول که همگی سریال‌های اختصاصی خودشان را در شبکه نتفلیکس دارند یعنی دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست را مشاهده می‌کنیم که با همدیگر متحد می‌شوند و به مبارزه با تبهکاران می‌روند:

| |

هنوز هیچ تاریخی برای پخش فصل اول این سریال اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که این سریال پس از پخش سریال‌های Luke Cage و Iron Fist برروی شبکه نتفلیکس قرار بگیرد.

نظر شما درباره این تیزر کوتاه چیست؟

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده