نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

کامیک کان 2016: اولین تریلر از سریال Luke Cage محصول مارول و نتفلیکس منتشر شد

لوک کیج، قهرمان محبوب مارول، برای اولین بار در سریال موفق جسیکا جونز محصول نتفلیکس حضور پیدا کرد و پس از آن اعلام شد که سریالی با محوریت این شخصیت در دست ساخت است. امروز و در جریان نمایشگاه Comic Con 2016، اولین تریلر از این سریال پخش شد.

چند وقتی است که کمپانی مارول تصمیم گرفته است که وارد صنعت ساخت سریال‌های تلویزیونی بر اساس شخصیت‌های محبوب خود شود که تا به اینجا، حاصل کار دو سریال بسیار موفق Daredevil و Jessica Jones بوده است که هر دو توسط شبکه اینترنتی Netflix ساخته و پخش شده‌اند. پس از موفقیت این دو سریال، مارول تصمیم گرفت که همکاری خود را با نتفلیکس بیشتر کند و سه سریال Luke Cage، Iron Fist و Defenders را نیز با همکاری این شبکه تولید کند.

نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶ که هم‌اکنون در حال برگزاری است، بهترین مکان برای پخش اولین تریلر از فصل اول سریال لوک کیج بود. در جریان این نمایشگاه، اولین تریلر از فصل اول سریال پخش شد که در آن می‌توانیم مایک کولتر را در نقش لوک کیج مشاهده کنیم. وی پیش از این در سریال جسیکا جونز این نقش را ایفا کرده بود:

| |

این سریال داستان شخصیت لوک کیج را روایت می‌کند. او در حال فرار از قانون است و تصمیم دارد که در منطقه هارلم یک زندگی بی سر و صدا برای خود درست کند اما طی اتفاقاتی مجبور می‌شود که به مبارزه با شخصیت‌های منفی بپردازد. پخش فصل اول سریال برای تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره اولین تریلر این سریال چیست؟

منبع: ScreenRant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده