// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

بهبود حریف‌ یابی در بازی TitanFall 2

استودیو ریسپاون سازنده‌ی بازی TitanFall 2، اعلام کرد که حریف‌یابی در بخش چند‌نفره آنلاین بازی بهبود خواهد یافت. با زومجی همراه باشید.

درو مک‌کوی، کارگردان بازی Titanfall 2، در وبسایت رسمی Respawn Entertainment اعلام کرد که سیستم حریف‌یابی بازی Titanfall 2 نسبت به نسخه‌ی اول بازی بهبود چشم‌گیری خواهد داشت. وی در اینباره گفت:

ما در حال کار بر روی سرور‌های بازی و بهبود شرایط بخش چند‌نفره‌ی آفلاین و آنلاین بازی هستیم تا تغییراتی مثبت را شاهد باشیم. ما می‌خواهیم که شما در سریع‌ترین زمان ممکن حریفی هم‌رده با خود را پیدا کنید تا بازی لذت‌بخش تری را تجربه کنید. ما بخشی به نام شبکه‌ها (Networks) را به بازی اضافه کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد دوستانتان را در گروهی جمع کنید و با هم به راحتی به مبارزه بپردازید. ما درس‌های بزرگی از Titanfall  گرفتیم و از همه‌ی تجارب قبلی خود بهره بردیم تا محیط مناسبی برای گیمر‌ها مهیا کنیم.

قبلاََ در زومجی تریلر رسمی بازی Titanfall 2 را مشاهده کردید و دیدیم که بخش تک‌نفره‌ی بازی از داستانی بی‌نطیر بهره می‌برد و استودیو ریسپاون ادعا کرده بود که گیم‌پلی بخش داستانی بازی Titanfall 2 نظر اکثر گیمر‌ها را جذب خواهد کرد و روند بازی کاملاََ با بازی Call of Duty متفاوت است و شما در قسمت‌های مختلف بازی خودتان باید راه درست برای ادامه‌ی ماجراجویی‌ها و شکست حریف را پیدا کنید. شما می‌توانید کنترل ۶ تایتان منحصربه‌فرد را به دست بگیرید که هرکدام برای یک هدف مشترک اما با خصوصیات مختلف می‌جنگند.

تایتان فال

این بازی همانطور که در کنفرانس EA Play کمپانی الکترونیک آرتز در حین برگزاری نمایشگاه E3 اعلام شد،  در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. استودیو ریسپاون پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که همه‌ی بسته‌های الحاقی بازی رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع:Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده