نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

آپدیت ۶۸ مگابایتی بازی The Witcher 3 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

The Witcher 3 که هم‌اکنون لقب پرافتخارترین بازی تاریخ را به یدک می‌کشد، به تازگی بروزرسانی کم‌حجمی برای نسخه پلی‌استیشن 4 دریافت کرده است که تمرکز ویژه‌ای بر روی رفع یک باگ به‌خصوص دارد. با زومجی و جزییات این خبر همراه شوید.

ساعاتی پیش در اکانت توییتر بازی The Witcher 3 اعلام شد که بروزرسانی شماره 1.23 این بازی، هم‌اکنون برای تمامی دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بروزرسانی که فقط ۶۸ مگابایت حجم دارد، با هدف رفع باگی که کاربران از وجود آن خبر داده‌ بودند، منتشر شده است. اخیرا کاربران از وجود باگی در سرزمین توسان (سرزمینی که وقایع Blood and Wine در آن به وقوع می‌پیوندد) خبر داده بودند که به واسطه آن، پیشرفت در بازی غیرممکن شده بود. حال با عرضه این بروزرسانی، این مشکل کاملا برطرف شده است.

در توضیحات رسمی مربوط به این بروزرسانی آمده است:

این بروزرسانی، مشکل مسدود شدن امکان پیشرفت در بازی که برای برخی کاربران بوجود آمده بود را برطرف می‌کند.

گرچه این اتفاق (باگ پیش‌آمده) نمی‌تواند خیلی جدی باشد، [اما] باگ‌های این‌چنینی دائما توسط بازیکنان یافت می‌شوند و معمولا از کامل کردن یک ماموریت جلوگیری می‌کنند. [این ماموریت‌ها] اغلب برای کامل کردن بسته الحاقی یا پیشرفت مهارت‌های گرالت، بسیار حیاتی هستند.

در ادامه می‌توانید اطلاعیه‌ی منتشر شده در صفحه توییتر بازی را مشاهده کنید:

بروزرسانی شماره 1.23 هم‌اکنون برای تمامی ریجن‌های [پلی‌استیشن 4] در دسترس است!

تغییرات اعمال شده:

رفع باگی که طی آن، پیشرفت در بازی برای برخی کاربران غیرممکن شده بود.

ویچر ۳ نه‌تنها به یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ مبدل شد، بلکه توانست موفقیت‌های دیگری هم در رویدادهای مختلف به‌دست آورد و کاری کند تا همیشه و همیشه از آن، به عنوان یک بازی جذاب و بی‌نقص یاد شود. این بازی توانست از زومجی نمره فوق‌العاده ۹/۵ را دریافت کند. رضا حاج‌محمدی در گوشه‌ای از بررسی این بازی گفت:

«وایلد هانت» نشان می‌دهد نسل بعدی هنر بازیسازی به کدام سمت و سو می‌رود؛ اینکه تکنولوژی قدرتمندتر، چگونه می‌تواند روش بازی کردن‌مان را تغییر دهد و تکه‌ی دیگری از گنجینه‌ی ناشناخته‌ی هنر هشتم را جلوی‌ روی‌مان بگذارد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده