نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

گری بیوسی، بازیگر مشهور آمریکایی، هفتمین هدف فراری بازی Hitman است

اسکوئر انیکس (Square Enix) هدف فراری بعدی (Elusive target) در بازی Hitman را معرفی کرد. این هدف بر اساس شخصیت گری بیوسی (Gary Busey)، هنرپیشه‌ی آمریکایی، طراحی شده و از ۳۱ تیرماه به‌مدت یک هفته به بازی اضافه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر Hitman، هدف فراری هفتم این بازی را معرفی کرد. این هدف از ۵ صبح ۲۱ جولای به‌وقت پی‌تی (۴:۳۰ بعد از ظهر پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه) به شهر ساپینزا وارد می‌شود و بازیکنان ۱۶۸ ساعت (۷ روز) برای از بین بردن وی فرصت خواهند داشت.

بازی Hitman - هدف فراری هفتم

نکته‌ی جالب اینجاست که هدف جدید بر اساس شخصیت گری بیوسی، هنرپیشه‌ی آمریکایی، طراحی شده است. وی در نتیجه‌ی برگزاری یک کمپین آنلاین به بازی اضافه شد که در آن از بازیکنان خواسته شده بود هدفی را از بین دو گزینه‌های موجود انتخاب کنند. گزینه‌ی دیگر گری کول (Gary Cole)، دیگر هنرپیشه‌ی اهل آمریکا، بود که البته در نظرسنجی رأی نیاورد (هرچند نمی‌دانیم که این را باید به حساب بدشانسی گذاشت یا خوش‌اقبالی!)

هدف‌های فراری شخصیت‌هایی در بازی هیتمن هستند که هرکدام برای مدتی مشخص در آن حضور پیدا می‌کنند و بازیکنان برای از میان برداشتن آن‌ها تنها یک فرصت در اختیار خواهند داشت. این شخصیت‌ها پس از ترک کردن محیط بازی دیگر به آن باز نمی‌گردند.

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده