// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

بتسدا دلیل قیمت ۶۰ دلاری The Elder Scrolls V: Skyrim Remastered را توضیح می‌دهد

معمولا بازی‌های ارتقا یافته به دلیل گذشت چند سال از عرضه‌ی آنه‌ا، از قیمت کمتری برخوردار هستند. با این حال بتسدا هنوز بر قیمت ۶۰ دلاری نسخه ارتقا یافته The Elder Scrolls V: Skyrim مصمم بوده و از آن دفاع می‌کند. با زومجی همراه باشید.

معمولا بازی‌های ارتقا یافته بدلیل اینکه قبلا یکبار عرضه شده‌اند از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. با این حال بتسدا، استودیوی سازنده‌ی سری The Elder Scrolls از قیمت ۶۰ دلاری نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی «اسکایریم» دفاع می‌کند.

پیت هاینز، معاون استودیو بتسدا، در این باره در صفحه توئیتر خود می‌گوید:

ما یک بازی کامل با تمام بسته‌های الحاقی و بروزرسانی‌های گرافیکی را بر روی دو پلتفرم نسل هشتم عرضه می‌کنیم. اگر دوست ندارید، می‌‌توانید این بازی را تهیه نکنید!

دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با اینکه برای نسخه نسل هفتمی بازی ۶۰ دلار را پرداخته‌اند، برای نسخه ارتقا یافته بازی نیز باید ۶۰ دلار دیگر بپردازند.

دارندگان رایانه‌های شخصی تا حدی خوش‌شانس هستند زیرا نیازی نیست برای بازی که ۵ سال پیش عرضه شده ۶۰ دلار بپردازند. آن‌هایی که بازی را از قبل خریداری کرده‌اند به صورت رایگان می‌توانند این بازی به نسخه ارتقا یافته ارتقا دهند. البته بنظر می‌رسد یک سری محدودیت‌ها نسبت به دارندگان پلتفرم‌های نسل هشتم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

نسخه ارتقا یافته The Elder Scrolls V: Skyrim در تاریخ ۷ مهر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر هنوز موفق به انجام این بازی نشده‌اید، فرصت را از دست نداده و اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند کنید.

در زمانی که بنظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد ادامه‌ای بر این سری نیستیم، این نسخه ارتقا یافته می‌تواند تا حدی ما را راضی نگه دارد.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده