نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

سیگیت تعداد کارمندهای اخراجی‌اش را به ۶۵۰۰ نفر افزایش داد

سیگیت (Seagate) شرکتی مطرح در بخش ذخیره سازی داده‌ها، پس از بررسی نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خودش تصمیم گرفته است تا تعداد کارمندان اخراجی را تا ۶۵۰۰ نفر افزایش دهد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت سیگیت اعلام کرد که تعداد مشاغلی که قرار بود حذف شوند را از ۱۶۰۰ به ۶۵۰۰ افزایش خواهد داد، چرا که آنها قصد دارند متناسب با کاهش فروش جهانی پی‌سی‌ها حرکت کنند. تنها سه هفته قبل بود که سیگیت برنامه‌ی اولیه‌اش برای حذف بخشی از مشاغل این شرکت را اعلام کرد. اما در حین مرور نتایج مالی سه‌ ماهه‌ی چهارم، مدیران شرکت تصمیم گرفتند تا بر تعداد مشاغلی که قرار بود حذف شوند بیافزایند.

این شرکت در بررسی اولیه‌ی نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خودش گفته بود که آنها درآمد ۲/۶۵ میلیارد دلاری و حاشیه‌ی ناخالص ۲۵ درصدی را گزارش خواهد کرد. این بهتر از درآمد ۲/۳ میلیارد دلاری و حاشیه‌ی ۲۳ درصدی بود که خود سیگیت قبلاً پیشبینی کرده بود. این شرکت گفته است که ۳۷ میلیون هارد درایو را عرضه خواهد کرد.

علی رغم اینکه این سه ماهه نتایج مثبتی داشته است، ظاهراً سیگیت قصد دارد تا برای دورنمای سختی که پیش رو دارد آماده شود. استیو لوکزو، رئیس و مدیر عامل سیگیت، در بیانیه‌ای گفته است:

تحول رخ داده در بخش موبایل و محیط‌هایی مبتنی بر داده‌های کلاد همچنان به حجم زیادی برای ذخیره‌ی اطلاعات نیاز دارند. سیگیت همچنان به تکامل تدریجی محصولات، سرمایه گذاری روی فن‌آوری‌‌ها و تأثیر آنها بر تولید ادامه خواهد داد.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده