نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Star Trek Beyond با تمرکز بر روی شخصیت جیلا

کمپانی پارامونت، ویدیوی جدیدی از فیلم پیشتازان فضا: فراتر (Star Trek Beyond) را منتشر کرد. این کلیپ بر روی شخصیت جدید این فیلم به نام جیلا با بازی سوفیا بوتلا، تمرکز دارد.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Star Trek Beyond کمتر از یک هفته دیگر اکران می‌شود، کمپانی پارامونت پیکچرز اخیرا کلیپ جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که شخصیت جیلا با بازی سوفیا بوتلا را معرفی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این کلیپ را تماشا کنید:

|

در این کلیپ، جیلا در اطراف سفینه فضایی که اخیرا سقوط کرده است، در حال جمع آوری قطعات آن است. در ادامه این کلیپ شخصیتی که به نام اسکاتی با بازی سایمون پگ، شناخته می‌شود را مشاهده می‌کنیم، اما ما نمی‌دانیم که فقط او در سانحه و سقوط این سفینه دخیل بوده است یا دیگر اعضای سفینه اینترپرایز که در سیاره حضور دارند نیز دخیل بوده‌‌اند. در ادامه مکالمه جیلا و اسکاتی را مشاهده می‌کنیم که جیلا قطعات سفینه را در دست گرفته است، که در طی این مکالمه این دو نفر در مورد شخصیت شرور جدید این قسمت به نام کرال با بازی ادریس البا، صحبت می‌کنند،  اما دقیقا مطمئن نیستیم پیش از ملاقات جیلا و اسکاتی چه اتفاقی بین آن‌ها رخ داده است.

ما در مورد شخصیت جیلا اطلاعات زیادی نداریم، به جز اینکه او یکی از دو شخصیت فضایی اصلی جدیدی است که در این قسمت معرفی شده است. به نظر می‌رسد او می‌خواهد بخشی از خدمه اینترپرایز در کنار کاپیتان کرک با بازی کریس پاین و دیگر اعضای این سفینه فضایی باشد و به نحوی او به قهرمانان فیلم کمک خواهد کرد. سومین قسمت از مجموعه جدید پیشتازان فضا (Star Trek) به نام Star Trek Beyond در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد، اما جی‌. جی. آبرامز که کارگردانی دو قسمت قبل را بر عهده داشته است، کارگردان این قسمت نیست.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده