نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

هفته نامه ویدیویی ۱۲: از Pokemon GO تا کنسول جدید نینتندو

طبق معمول شنبه‌های گذشته، با یک هفته‌نامه ویدیویی دیگر در خدمت شما هستیم. این‌ هفته نیز اتفاقات زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. از انتشار بازی Pokemon GO و خبرهای مختلف این بازی گرفته تا معرفی یک کنسول جدید از طرف نینتندو. پس با ما همراه باشید تا به اخبار هفته گذشته دنیای سرگرمی مرور کوتاهی داشته باشیم.

شنبه‌ای دیگر از راه رسید و ما در دوازدهمین قسمت از هفته‌نامه زومجی در خدمت شما هستیم. این هفته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد. از طرفی بازی Pokemon GO که یک بازی واقعیت افزوده است و توسط نیانتیک لبز منتشر شده، سرو صدای بسیار زیادی به پا کرد و از هر ۱۰ خبر در هفته گذشته، حداقل ۶ تای‌ آن مربوط به این بازی می‌شد! از درآمد بسیار زیاد تا مشکلات مختلفی که برای بازیکنان این بازی به وجود آمده بود، همه و همه این بازی را به یکی از خبرسازترین بازی‌های چند وقت اخیر تبدیل کرد.

از طرف دیگر در حالیکه همگان منتظرند که کمپانی ژاپنی نینتندو از کنسول جدید خود که فعلا با نام رمز NX شناخته می‌شود، رونمایی کند، این کمپانی هفته گذشته در اقدامی غیر منتظره، یک کنسول جدید معرفی کرد. این کنسول نسخه کوچک کنسول دوران ساز NES این کمپانی است و با نام NES Classic Edition شناخته می‌شود. NES Classic Edition، از لحاظ ظاهری دقیقا شبیه به برادر ۳۱ ساله خود است با این تفاوت که پورت HDMI دارد و بسیار از آن کوچکتر است. این کنسول دارای ۳۰ بازی است و شما توانایی اضافه کردن بازی به آن را نخواهید داشت.

اگر در هفته گذشته وقت نداشتید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی و سرگرمی را دنبال کنید، در آیتم هفته‌نامه ویدیویی زومجی می‌توانید مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را مرور کنید:

|

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده