نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۴

تاریخ انتشار بازی Batman: The Telltale Series اعلام شد

کمپانی برادران وارنر و استودیوی تل‌تیل گیمز تاریخ انتشار نسخه فیزیکی و دانلودی بازی Batman: The Telltale Series را رسما اعلام کردند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی تل‌تل گیمز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی مجموعه بازی بتمن در ماه آگوست (مرداد-شهریور) توسط کمپانی برادران وارنر، ناشر این بازی، منتشر خواهد شد. این برای نخستین بار است که کمپانی برادران وارنر ناشر بازی‌های تل‌تیل است و این توافق، فصل سوم بازی مردگان متحرک (The Walking Dead) که اواخر امسال منتشر می‌شود را نیز پوشش خواهد داد. نسخه فیزیکی بازی بتمن همراه با سیزن پس بازی در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در آمریکا و ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در اروپا برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در نسخه فیزیکی تنها قسمت اول از ۵ قسمت بازی قرار دارد و ۴ قسمت دیگر به‌صورت دانلودی در دسترس خواهد بود. نسخه دیجیتالی بازی علاوه بر پلتفرم‌های مذکور، برای ویندوز، مک، iOS و اندروید نیز عرضه می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد بازی Batman: The Telltale Series را مشاهده کنید:

telltales-batman-launches-august-for-download-september-on-disc-146858860715

به نظر می‌رسد فاصه انتشار قسمت‌های این بازی نسبت به گذشته کوتاه‌تر خواهد بود و بر خلاف روش معمول تل‌تیل برای عرضه‌ی قسمت‌ها به‌صورت دو ماه یکبار، عرضه قسمت‌های این بازی به‌صورت هفتگی خواهد بود. بازی Batman: The Telltale Series بر روی زندگی شخصی بروس وین تمرکز خواهد داشت و مدام شاهد تغییر شخصیت عمومی او به شخصیت ابر قهرمان خود‌ [بتمن] و بالعکس هستیم. تروی بیکر در نقش بروس وین (جوئل در The Last of Us و بوکر در BioShock Infinite) در کنار  لارا بیلی در نقش سلینا کایل و تراوس ویلینگهم در نقش هاروی دنت از جمله صداپیشگانی هستند که در این بازی حضور دارند.

تل‌تیل همچنین یک مجموعه بازی از مارول در دست ساخت دارد که برای انتشار در سال آینده در کنار فصل دوم بازی تاج و تخت (Game of Thrones) برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده