// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

نسخه بتای بازی Battlefield 1 پس از گیمزکام 2016 عرضه می‌شود

بسیاری از گیمر‌ها منتظر عرضه نسخه بتا بازی Battlefield 1 هستند تا پیش از عرضه نسخه نهایی با آن آشنا شوند. بتایی که ظاهرا قرار است در تاریخی نامشخص پس از رویداد گیمزکام 2016 عرضه شود. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌هایی که تعداد بسیار زیادی از گیمرها انتظار آن را می‌کشند و دوست دارند هرچه زودتر آن را تجربه کنند، Battlefield 1، محصول استودیو Dice است. خبر خوب اینکه قرار است بتای این بازی به زودی در دسترس قرار بگیرد. پس از پرسش و پاسخی که کمپانی الکترونیک آرتز با طرفداران آلمانی این بازی در وب‌سایت توییچ برگزار کرد، یکی از کاربران وب‌سایت رِدیت خلاصه‌ای از سوالاتی که از این کمپانی پرسیده را منتشر کرده که پاسخ آنها برای طرفداران خوشحال کننده است:

در پاسخی که به وی داده شد، اشاره‌ای به برگزاری بتای بازی Battlefield 1، تنها مدتی کوتاه پس از رویداد GamesCom 2016 شده است. همچنین اینکه منابع داخلی می‌توانند ۳ روز زودتر به این بتا دسترسی داشته باشند.

رویداد گیمزکام 2016 در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۱ ماه آگوست) به پایان خواهد رسید. این بدین معنی است که بتای Battlefield 1 احتمالا در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق آن به برنامه‌ی سایر کمپانی‌های ناشر نیز بستگی خواهد داشت. سال گذشته نیز بتای بازی Call of Duty: Black Ops 3 در ماه آگوست برگزار شد و امسال نیز قرار است بتای نسخه‌ی جدید آن یعنی Call of Duty: Infinite Warfare برگزار شود. در نتیجه دایس بتای «بتلفیلد 1» را زمانی عرضه خواهد کرد که با این بازی تداخل نداشته باشد.

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی تصاویر گرفته شده در حالت Spectator این بازی را مشاهده کرده‌اید و همچنین اطلاعات فاش شده از مراحل، شخصیت‌ها و سلاح‌های این بازی را نیز مطالعه کردید.

منبع: AttackofTheFanBoy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده