// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

Naruto Online بزودی در کشور‌های غربی برای پی سی عرضه خواهد شد

اگر از علاقه‌مندان بازی و انیمه ناروتو هستید خوشحال باشید؛ زیرا اوسیس گیمز هفته آینده نسخه آنلاین و MMO این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد. بازومجی همراه باشید.

اوسیس گیمز، ناشر بازی MMO نقش آفرینی The Naruto Online، اعلام کرد که نسخه غربی این بازی در تاریخ ۳۰ تیر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی به صورت رسمی از طرف باندای نامکو، ناشر سری بازی‌های Naruto، لایسنس شده است.

بازی The Naruto Online برگرفته از وقایع رخ داده در انیمه ناروتو (وقایع انیمه ناروتو برگرفته از مانگا ناروتو است) خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست آیا این بازی وقایع فیلم بروتو (Boruto: Naruto the Movie) را نیز در خود جای داده یا خیر. در این بازی شما کنترل یکی از ۵ شخصیت جدیدی که برای خط داستانی بازی خلق شده را بدست می‌گیرید. هر شخصیت دارای عناصر سرزمین خودش است. این عناصر شامل آذرخش، آب، خاک، آتش و باد هستند. سیستم مبارزات بازی به صورت نوبتی بوده و بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های دنیای ناروتو به مبارزه کردن در کنار آن‌ها یا مقابل آن‌ها  بپردازند. همچنین سایر نینجاهایی که در تیم شما هستند می‌توانند یکدیگر را از طریق سیستم Bonds به چالش کشیده و به مبارزه کردن بپردازند. این کار باعث می‌شود توانایی‌های نینجاها در مبارزات تیمی افزایش پیدا کرده و کمبو‌های جدیدی یاد بگیرند.

صداپیشه‌ شخصیت‌های The Naruto Online با صداپیشه‌های همان شخصیت‌ها در انیمه ناروتو یکی بوده و محل‌های به یادماندنی انیمه نظیر دره‌ی پایان و دهکده مخفی شن نیز در بازی حضور دارند. بخش تک‌نفره و چندنفره برای بخش سیاه‌چال‌های (Dungeons) بازی در دسترس است. همچنین باس فایت‌های انیمه با بزرگنمایی بیشتر در دل بازی گنجانده شده است. بازیکنان از طریق ثبت نام در وبسایت The Naruto Online می‌توانند بازی را تجربه کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده