نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

قیمت آداپتور کینکت کنسول ایکس باکس وان S اعلام شد

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، کنسول ایکس‌باکس وان S بدون پورت کینکت عرضه خواهد شد و از یک آداپتور جداگانه برای بهره بردن از کینکت استفاده خواهد کرد. حال قیمت این آداپتور اعلام شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برای اینکه در آینده قادر به استفاده از قابلیت و امکانات کینکت بر روی کنسول ایکس‌باکس وان S خود باشید، نیاز دارید آداپتور کینکت را  با قیمت ۴۰ دلار برای کنسول خود خریداری کنید. طبق لیست پیش فروش فروشگاه آمازون که در حال حاضر وجود دارد، به نظر می‌رسد این آداپتور برای ویندوز پی‌سی نیز قابل استفاده خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر این آداپتور که توسط آمازون منتشر شده است را مشاهده کنید:

41OkAgY4cuL

کنسول ایکس‌باکس وان S با بدنه باریک‌تر ماه آینده منتشر خواهد شد، مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که پورت اختصاصی کینکت را از روی کنسول برداشته است. اگر شما در حال حاضر دارای کنسول  ایکس‌باکس وان هستید و قصد دارید آن را به مدل جدیدتر ارتقا دهید، شما می‌توانید یک آداپتور را به صورت رایگان درخواست کنید، اما اگر شما قصد دارید این کنسول را برای اولین بار خریداری کنید، شما باید بیش از ۴۰ دلار باید هزینه کنید. بنابراین، اگر شما می‌خواهید بازی‌های کینکت را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان تجربه و بازی کنید، شما با در نظر گرفتن مدل ۵۰۰ گیگابایتی S با قیمت ۳۰۰ دلار، باید یک سنسور کینکت با قیمت ۱۰۰ دلار به همراه آداپتور آن به قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید و در مجموع ۴۴۰ دلار برای تجربه این بازی‌ها باید هزینه کنید که این هزینه در مجموع بسیار سنگین است.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده