// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

حالت جدید چندنفره بازی Attack on Titan معرفی شد

به تازگی کمپانی کوئی تِکمو، ناشر بازی Attack on Titan  اقدام به معرفی یک حالت جدید بخش چندنفره برای این بازی کرده است که شما را دعوت می‌کنیم همراه با زومجی از جزییات آن مطلع شوید.

کمپانی Koei Tecmo، ناشر بازی Attack on Titan به تازگی از حالتی در بخش چندنفره‌ی این بازی رونمایی کرده که در آن حداکثر تا ۴ نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به بازی بپردازند. این حالت که «Scout Mode» نام دارد، به شما به عنوان بازیکن اول این امکان می‌دهد تا حداکثر ۳ نفر دیگر را بصورت آنلاین با خود همراه کنید تا بتوانند شما را در دنیای بیرون از دیوار این بازی همراهی کنند. تیم شما بازی را از محل یک کمپ آغاز می‌کند و می‌توانید در آن وسایل خود را ارتقا، لباس‌های خود را تغییر و منابع خود را ذخیره  کرده و برای نبرد آماده شوید. فرمانده‌ی تیم تعیین می‌کند که گروهش چه ماموریت‌هایی را باید پشت سر گذارد و همچنین می‌تواند محدوده‌ و منطقه‌ی بازی را نیز تعیین کند، مناطقی مانند Forest of Giant Trees ،the Ruined Town و the Stohess District که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

نسخه غربی بازی Attack on Titan طبق برنامه ریزی‌ها قرار است در ۹ شهریور ماه سال جاری (۳۰ ماه آگوست) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و همچنین بصورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی (از طریق استیم) عرضه شود. این بازی همچنین تمامی وسایل و سلاح‌های موسوم به «Titan Slaying» را به امتیازهایی مانند امکان حرکت دادن به تمامی جهات ارتقا می‌دهد و بسیاری از وسایل دیگر را نیز به واسطه‌ی از بین بردن تایتان‌ها قابل ارتقا می‌کند. مواد مورد نیاز برای ارتقای موارد ذکر شده می‌تواند از کشتن تایتان‌ها در بخش تک و چندنفره‌ی بازی مهیا شوند. عکس‌هایی از این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

این بازی بر اساس فصل اول از انیمه‌ی محبوب Attack on Titan ساخته شده و مسئولیت ساخت آن را کمپانی Omega Force، از طراحان سری Dynasty Warriors، بر عهده دارد. پیش‌تر در زومجی تصاویر شخصیت اصلی این بازی را مشاهده کردید و همچنین خبر تاریخ پخش فصل دوم انیمه‌ی Attack on Titan را نیز مطالعه کردید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده