// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

بازی Sea of Thieves احتمالا اوایل ۲۰۱۷ عرضه می شود

حساب کاربری توئیتر ایکس‌باکس استرالیا امروز با انتشار یک پیام از تاریخ انتشار احتمالی Sea of Thieves، بازی انحصاری مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی  ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان رونمایی کرده است. درادامه با زومجی همراه باشید.

به گزارش آی‌جی‌ان از توئیتر ایکس‌باکس استرالیا، Sea of Thieves، بازی جدید مایکروسافت با تم دزدان دریایی در ماه فوریه ۲۰۱۷ (بهمن و اسفند ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که تاریخ ذکر شده تنها برای استرالیا بوده یا شامل مناطق جغرافیایی دیگر نیز می‌شود. در حال حاضر، پیام توئیتر مربوطه حذف شده و یک نماینده از مایکروسافت بیانیه زیر را بدون تائید یا رد تاریخ فوریه ۲۰۱۷، منتشر کرده است:

هدف بعدی ما فراتر از E3، ارائه یک بتا آزمایشی محدود برای ارائه بازخورد دیدگاه‌های طرفداران زیرک ما به استودیو است. در حال حاضر مورد بیشتری را برای اشتراک نداریم اما جزئیات بیشتر در آینده ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، ارون گرین برگ (Aaron Greenberg)، رئیس بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس، در توئیتر رسمی خود واکنش زیر را به تاریخ اعلام شده با منشن کردن ایکس‌باکس استرالیا (@XboxAustralia) نشان داده است:

عاشق دیدن هیجان برای Sea of Thieves هستم، اما ما روز انتشار را هنوز اعلام نکردیم!

مایکروسافت هنوز یک تاریخ رسمی را برای عرضه این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 اعلام نکرده است. با این حال، ما می‌دانیم که بازی در کنار چند نفره آنلاین کلان (MMO ) نبودن به صورت free-to-play نیز عرضه نخواهد شد.

گریگ میلس (Gregg Mayles)، مدیر طراحی Sea of Thieves در مصاحبه اخیر خود در این رابطه گفته بود:

موضوعی که می‌توانم با شما در میان بگذارم رایگان (Free-to-Play) نبودن بازی است. ما در سال گذشته به موضوعی اشاره نکردیم و برخی از مخاطبین با ایجاد شایعاتی مانند «به نظر رایگان بودن بازی» در دیدگاه خود به نتایجی رسیدند. اما می‌توانیم به روشنی بگوییم، بازی ما رایگان نخواهد بود.

Sea of Thieves یکی از بازی‌های خدمات Xbox Play Anywhere است. این یعنی، اگر نسخه دیجیتالی بازی را برروی ایکس‌باکس وان خریداری کنید، نسخه رایانه‌های شخصی ویندوز 10 بازی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد (و بالعکس). طبق اعلام مایکروسافت، Sea of Thieves بهترین بازی ویدیویی است که استودیوی ریر تاکنون تولید کرده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده