نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

کپکام: انگشت مصنوعی موجود در نسخه دموی Resident Evil 7 مفهوم خاصی دارد

اگر نسخه دمو بازی Resident Evil 7: Biohazard را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کرده باشید، احتمالا یک انگشت مصنوعی را در آن پیدا کرده‌اید؛ انگشتی که استفاده‌ای در این نسخه ندارد. با این حال کپکام اعلام کرده که این انگشت مفهوم خاصی دارد و بی‌دلیل در بازی گنجانده نشده است.

پس از عرضه نسخه دمو بازی «رزیدنت ایول ۷» بر روی پلی‌استیشن 4، گیمر‌های زیادی سعی کرده‌اند تا تمامی رمز و راز‌ها و پایان‌های مختلف آن را کشف کنند. این وسط موردی که بسیار سوال‌برانگیز است، انگشت مصنوعی است که در داخل کشوی یک کمد می‌توانید آن را پیدا کنید. با اینکه این آیتم در ابتدا بسیار مهم به نظر می‌رسد، ولی هیچ استفاده‌ای در بازی ندارد. حال کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده بازی، با ارسال ایمیلی با تعدادی از کاربران بازی که با نام «سفیران رزیدنت ایول» شناخته می‌شوند، اعلام کرده که این انگشت مفهوم خاصی دارد، ولی «مسیر رسیدن به این مفهوم فعلا مسدود است، پس اندکی صبر».

در طی این ایمیل همچنین یک تصویر هم ارسال شده که این عکس توسط یکی از کاربران سایت ردیت با نام Your-Punk-Dad منتشر شده است و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

رزیدنت ایول ۷

در این عکس انگشت مذکور با جمله‌ای که کپکام در مورد آن گفته دیده می‌شوند و البته مشاهده می‌کنید که سازندگان، طرفداران بازی را به صبر دعوت کرده‌اند. همچنین این انگشت و جمله کپکام بر روی تقویمی قرار گرفته‌اند که ماه سپتامبر (شهریور-مهر) را نشان می‌دهد و ممکن است در این ماه جزییات جدیدی در مورد این انگشت مصنوعی ارائه شود. به‌علاوه یکی دیگر از کاربران سایت ردیت ایمیل کامل کپکام را منتشر کرده که به استناد آن، این کمپانی یک رونمایی رسمی در مورد این انگشت خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که در این رونمایی شاهد چه موردی خواهیم بود.

با این حال مساله‌ای که در مورد این انگشت باورپذیر‌تر از تئوری‌های دیگر است، این است که در داخل آن یک کلید قرار دارد و احتمالا گیمر‌ها قادر خواهند بود با استفاده از این کلید، به یک مسیر جدید دست پیدا کنند.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. چندی پیش اعلام شد که نسخه دمو این بازی بیش از ۲ میلیون بار دانلود شده است. همچنین سازندگان دلیل استفاده از کلمه «Biohazard» در اسم این بازی را شرح دادند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده