نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۳

فیلم «دختر» در دو روز، رکورد فروش ۱۰۰ میلیونی ثبت کرد

«دختر» جدیدترین ساخته‌ی رضا میرکریمی محسوب می‌شود که مدتی است وارد مرحله اکران شده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این فیلم سینمایی موفق شده در دو روز، تا ۱۰۰ میلیون تومان فروش را تجربه کند. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

ایسنا مدعی است که فیلم سینمایی «دختر» که دو روز قبل از شب‌های قدر اکران شد، توانسته فروش بالایی را تجربه کند. به گزارش این خبرگزاری، فیلم «دختر» موفق شده در دو روز نخست اکران خود، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد. مدیرپخش «نورتابان» که وظیفه‌ی پخش فیلم «دختر» را بر عهده دارد، در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به میزان تبلیغات اندک این فیلم، فروش ۱۰۰ میلیونی را «رقمی خوب» قلمداد کرد و گفت:

پیش‌بینی می‌کنیم در دوران پس از شب‌های قدر، استقبال بیشتری از این فیلم به عمل آید.

میزان استقبال از این فیلم تنها به ایران محدود نمی‌شود؛ طبق گزارشاتِ به‌دست رسیده، فیلم سینمایی «دختر» توانسته در جشنواره‌ی فیلم مسکو هم با استقبال زیادی رو‌به‌رو شود. «دختر» چند روز پیش توانست لقب «بهترین فیلم» را از جانب روزنامه‌ی سینما دریافت کند. البته موفقیت‌های این فیلم به اینجا ختم نمی‌شود؛ چراکه این فیلم در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر توانست در بخش‌هایی همچون بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش دوم زن، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و چند مورد دیگر نامزد دریافت جایزه شود. در این بین، بهترین موسیقی متن به این فیلم تعلق گرفت و محمدرضا عقیلی آن را دریافت کرد. از جمله سرشناس‌ترین بازیگران موجود در فیلم «دختر» می‌توان به مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، شاهرخ فروتنیان و مسعود سخایی اشاره کرد.

داستان این فیلم درمورد فردی به نام «آقای عزیزی» است. او که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان محسوب می‌شود، دو دختر دارد. در روز خواستگاری از یکی از دخترهایش، دختر دیگر - که نامش ستاره است - قصد دارد به تهران سفر کند تا در جشن خداحافظی یکی از هم‌دانشگاهی‌هایش شرکت کند. اما موضوع این است که پدرش به این سفر مشکوک است و روایت داستانی فیلم از اینجا کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «دختر» هم‌اکنون در مرحله اکران عمومی قرار دارد.

منبع: ایسنا


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده