نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

اطلاعات جدیدی درباره Deus Ex: Mankind Divided توسط بنیاد ESRB منتشر شد

رده بندی سنی بازی Deus EX: Mankind Divided به تازگی توسط ESRB انجام شده و این بنیاد جزییات جدیدی هم از بازی ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Deus Ex: Mankind Divided به تازگی از ESRB درجه سنی M به معنای بزرگسال را دریافت کرد و به این ترتیب این بازی برای افراد بالای ۱۷ سال توصیه می‌شود. این بنیاد در توضیحات درجه سنی بازی نوشته: "خون، استفاده از مواد مخدر، خشونت، استفاده از کلمات نامناسب برای کودکان، استفاده از الکل"

در خلاصه درجه بندی سنی بازی نوشته شده است:

Deus Ex: Mankind Divided یک بازی اکشن شوتر اول شخص است که در آن بازیکنان کنترل یک مامور پلیس اینترپل به نام آدام جنسن را در دست می‌گیرند که در تلاش است تا از راز پشت یک بمب گذاری تروریستی پرده برداری کند. بازیکنان باید ماموریت‌های خود را با استفاده از هفت تیر، شات گان، تک تیرانداز و سلاح سایبرنتیک و کشتن سربازان سایبرگ به انجام برسانند. بازیکنان همچنین می‌توانند از حملات کشنده یا غیر کشنده برای زمین گیر کردن دشمنان بصورت مخفیانه در فاصله نزدیک استفاده کنند. شلیک واقع گرایانه اسلحه، انفجارهای عظیم و افکت‌های پخش شدن خون در حین درگیری‌ها وجود خواهد داشت. گرچه ممکن است این امر بر روند بازی بازیکنان تاثیر منفی بگذارد اما مردم عادی و افسرهای پلیس نیز می‌توانند کشته شوند.

با توجه به توضیحات بازی به نظر می‌رسد Deus Ex: Mankind Divided در مجموع یک بازی خشن باشد. این بازی در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۶ (۲ شهریور ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد.

منبع: Attackofthefanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده