نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

برخی صحنه‌های فیلم Rogue One جنگ ستارگان مجددا فیلمبرداری می‌شوند

قرار است برخی صحنه‌های فیلم سینمایی «یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) در تابستان امسال دوباره فیلمبرداری شوند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

به تازگی خبر رسیده که فیلمبرداری دوباره برخی قسمت‌های فیلم سینمایی «یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان» قرار است به کمک تونی گیلروی انجام گیرد. به نقل از اینترتینمنت ویکلی، گیلروی به عنوان نویسنده و دستیار کارگردان فعالیت خواهد کرد. این دومین همکاری گیلروی با گرت ادواردز، کارگردان «یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان»، است. وی در سال ۲۰۱۴ نیز فیلمنامه فیلم «گودزیلا» (Godzilla) راویرایش کرد. گیلروی را بیشتر می‌توان به خاطر کارگردانی «میراث بورن» (The Bourne Legacy)، فیلم سینمایی «مایکل کلیتون» (Michael Clayton) با حضور جورج کلونی و سه فیلم ابتدایی مجموعه «بورن» به خاطر آورد.

علیرغم شایعات درباره روشن‌تر شدن لحن فیلم، منبع اینترتینمنت ویکلی در لوکاس فیلم گفته آن‌ها مدت‌هاست قصد انجام فیلمبرداری اضافه برای اضافه کردن المان‌های جدید به فیلم را داشته‌اند. این منبع در ادامه گفته است:

این تغییرات در رابطه با بهبود توسعه شخصیت‌ها است و تمام آن‌ها بین صحنه‌هایی خواهند بود که قبلا فیلمبرداری شده‌اند.

اینترتینمنت ویکلی گفته فیلمبرداری اضافه فیلم حدود پنج هفته طول می‌کشد و قرار است تعداد زیادی از بازیگران مهم فیلم در آن حضور پیدا کنند و خیلی از آن‌ها در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه‌های دیگر هستند. Rogue One: A Star Wars Story پیش‌تر به عنوان یک فیلم جنگی معرفی شده است و منبع اینترتینمنت ویکلی اعلام کرده قصد سازندگان هنوز هم همین است و فیلمبرداری‌های اضافه برای سبک‌تر شدن لحن فیلم نیست.

«یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان» قبل از اولین فیلم از مجموعه «جنگ ستارگان» اتفاق می‌افتد و تمرکزش بر روی گروهی مزدور است که به دنبال دزدیدن نقشه‌های «ستاره مرگ» هستند. این فیلم در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، دانی ین، ریز احمد، فارست ویتاکر و مدز میکلسن در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین در اخبار قبلی زومجی تصاویری از صحنه فیلمبرداری فیلم منتشر شدند. در گذشته نیز گفتیم که این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ سال ۲۰۱۶ است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده