نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

شایعه: بازسازی Skyrim و بازی‌های The Evil Within 2 و Wolfenstein 2 در E3 2016 حضور خواهند داشت

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2016، شایعات و احتمالات زیادی منتشر می‌شوند که در جدید‌ترین آن‌ها، سایت یوروگیمر از معرفی نسخه بازسازی شده Skyrim و بازی‌هایی مثل The Evil Within 2 و Wolfenstein 2 در جریان کنفرانس بتسدا خبر داده است.

سایت معتبر یوروگیمر به استناد یک منبع داخلی با نام کاربری شینوبی ۶۰۲، گزارش جذابی از کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016 منتشر کرده است؛ بر این اساس در جریان این کنفرانس شاهد معرفی نسخه بازسازی شده بازی The Elder Scrolls V: Skyrim خواهیم بود که قرار است برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ نامعلومی منتشر شود. بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که برای آشنایی با ساختار فنی کنسول‌های نسل هشتمی، بازی اسکایریم را به صورت آزمایشی برای ایکس‌باکس وان پورت کرده است و در صورت تایید شدن گزارش یوروگیمر، بالاخره شاهد عرضه برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت خواهیم بود.

یوروگیمر همچنین در بخش دیگری از گزارش خود اعلام کرده که علاوه بر معرفی بازسازی Skyrim، بتسدا از بازی‌های The Evil Within 2 و Wolfenstein: The New Order 2 نیز رونمایی خواهد کرد و بازی Prey 2 هم با ساختاری کاملا تغییر‌یافته، یکی دیگر از بازی‌های حاضر در کنفرانس بتسدا خواهد بود. همچنین بنا به ادعای این سایت، نسخه بازسازی شده Skyrim ضمن داشتن تمامی DLC‌های بازی، از ماد‌ها نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ دقیقا مشابه بازی Fallout 4 که پشتیبانی از ماد چندی پیش به نسخه ایکس‌باکس وان آن اضافه شد و بزودی دارندگان پلی‌استیشن 4 هم از این ویژگی بهره خواهند برد.

کمپانی بتسدا در مورد این گزارش اعلام کرده که «هرگز نظری در مورد شایعه‌ها ندارد.» کنفرانس بتسدا روز دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که کدام یک از بازی‌های مذکور در جریان آن معرفی می‌شوند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده