نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

نسخه بازسازی شده Star Wars Battlefront 3 اجازه انتشار در استیم را دریافت کرد

تعدادی از طرفداران بازی لغو شده Star Wars battlefront 3 در حال ساخت نسخه‌ای بازسازی شده از آن هستند و حال در کمال تعجب، کمپانی ولو اجازه انتشار این بازی بر روی فروشگاه استیم را صادر کرده است. با زومجی همراه باشید.

معمولا بازی‌هایی که توسط طرفداران ساخته یا بازسازی می‌شوند، به دلیل مشکلات مربوط به حق امتیاز بازی‌ها نمی‌توانند مجوز انتشار را کسب کنند. با این حال از چند وقت پیش تعدادی از علاقه‌مندان مجموعه جنگ ستارگان در قالب استودیو فرانت‌وایر، در پی بازسازی Star Wars Battlefront 3 با نام Galaxy in Turmoil هستند و در حالی که پیش از این اعلام کرده بودند شاید به دلیل مخالفت دیزنی (مالک نشان استار وارز) این پروژه هرگز به سرانجام نرسد، ولی اخیرا استیم به آن‌ها اجازه داده تا بازی خود را بر روی این فروشگاه عرضه کنند.

تونی فرگی رومانلی، رییس استودیو Frontwire، با انتشار یک بیانیه رسمی در این مورد گفت:

باعث افتخار است که امروز می‌توانم رسما اعلام کنم که پیرو قراردادی که با کمپانی ولو منعقد کردیم، بازی Galaxy in Turmoil بر روی فروشگاه استیم عرضه شده است. پس از مذاکرات طولانی که با مسئولان ولو داشتم، آن‌ها قبول کردند تا بازی را به صورت رایگان بر روی استیم منتشر کنند.

البته از آنجایی که بازی Galaxy in Turmoil از پیشوند «استار وارز» استفاده می‌کند، ممکن است دیزنی حتی با وجود رایگان بودن بازی، اقدامات قانونی را برای حذف آن از استیم انجام دهد. رومانلی در این مورد هم گفت:

من شخصا نگرانی‌هایی در مورد مشکلات امتیاز ساخت بازی داشتم. ولی ولو نگرانی از این بابت ندارد و با انتشار بازی، به ما کمک می‌کند تا روز به روز بیش از پیش این بازی و جامعه کاربران آن را گسترش دهیم.

سازنده بازی همچنینی تصویری از صفحه استیم بازی خود منتشر کرد؛ البته هنوز این بازی بر روی فروشگاه استیم قابل مشاهده نیست.

بازی Galaxy in Turmoil

حال باید منتظر ماند و دید که واکنش دیزنی به انتشار این بازی چه خواهد بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده