نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۸

بازی Harvest Moon: Skytree Village برای نینتندو 3DS معرفی شد

Harvest Moon نامی خاطره‌انگیز برای طرفداران بازی‌های ویدیویی است و حال، استودیو ناتسومه نسخه‌ی جدید این سری را با نام Skytree Village برای کنسول 3DS نینتندو معرفی کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اگر از جمله افراد بیشماری هستید که بر روی کنسول پلی‌استیشن 1 ساعت‌ها با بازی Harvest Moon: Back to Nature مشغول کشاورزی شده‌اند، خبر خوبی برایتان داریم؛ استودیو Natsume نسخه‌ی جدیدی از این بازی را با نام Harvest Moon: Skytree Village معرفی کرده است که البته برای تجربه کردن آن به یک کنسول دستی 3DS نینتندو نیاز خواهید داشت. این بازی هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد؛ ولی سازندگان تایید کرده‌اند که یک نسخه‌ی قابل‌بازی از آن در نمایشگاه E3 2016 حضور خواهد داشت.

مشابه نسخه‌های پیشین سری «هاروست مون»، در Sytree Village هم می‌توانید در ابتدای بازی یک شخصیت پسر یا دختر انتخاب کنید، با او مشغول کشاورزی در یک زمین بایر شوید و سعی کنید آن را به بهترین مزرعه‌ی منطقه تبدیل کنید. سازندگان اعلام کرده‌اند که در این نسخه شاهد بذر‌ها، گل‌ها و مکانیزم‌های ماهیگیری بهتر و جدید‌تر خواهیم بود و امکان برقراری روابط اجتماعی با دیگر روستاییان هم در بازی وجود خواهد داشت. نسخه‌ی پیشین این مجموعه که با نام Seeds of Memories عرضه شده بود، نتوانست خیلی موفق عمل کند و عمدتا نمره‌های ضعیفی دریافت کرد. از طرفی چندی پیش بازی Stardew Valley به‌عنوان یک اثر مستقل در سبک Harvest Moon عرضه شد و عملکردی بسیار عالی داشت که همین امر کار استودیو ناتسومه را در ساخت Skytree Village سخت‌تر می‌کند.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده