// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۳

باگ عجیب بازی Uncharted 4 نیتن دریک را نامرئی می کند

اخیرا که بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End، ساخته‌ی کمپانی ناتی داگ، منتشر شد توانست از تمام جوانب طرفداران خود را سیراب و نام خود را برای همیشه ماندگار کند. ولی اخیرا در بازی باگی گزارش شده که باعث ناپدید شدن نیتن دریک می‌شود.

به تازگی گزارشی از وجود یک باگ در شاهکار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief's End منتشر شده که بسیار عجیب است. ویدیویی که توسط شخصی در کانال یوتیوب « KHCloud» منتشر شده، وجود یک باگ در یکی از مراحل ابتدایی بازی را نشان می‌دهد که موجب ناپدید شدن نیتن دریک، شخصیت اصلی بازی می‌شود و در نوع خود بسیار جالب و عجیب است! .

مشخص نیست که این شخص چگونه باعث فعال شدن این باگ شده و اینکه آیا ناتی داگ برای رفع کردن آن برنامه‌ای دارد یا خیر. جنبه‌ی جالب قضیه این است که صحنه‌های بسیار زیاد دیگری در بازی وجود دارند که دیدن آنها بدون حضور نیتن بسیار تماشایی خواهد بود! بازی Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۱۰ ماه می منتشر شد و توانست در هفته‌ی اول حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. این بازی همچنین توانسته امتیاز خارق‌العاده‌ی ۱۰ از ۱۰ را از سایت زومجی دریافت کند. از جمله برنامه‌هایی که ناتی داگ برای این بازی دارد می‌توان به نقشه‌ها و حالت‌های بیشتر برای بخش چندنفره‌ی بازی و ساخت بسته‌ی الحاقی برای بخش تک‌نفره‌ی آن اشاره کرد. پیش‌تر در زومجی خواندید که به گفته‌ی دیجیتال فاندری، بازی Uncharted 4 بهترین بازی کنسول تا به امروز است.

نظر شما در مورد این باگ عجیب چیست؟

منبع: Gamespot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده