نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تماشا کنید: گزارش زومجی از تجربه واقعیت مجازی در غرفه Acer در کامپیوتکس 2016

واقعیت مجازی یکی از مهم‌ترین بحث‌های امروز دنیای بازی و فناوری است. حال تیم اعزامی زومجی به کامپیوتکس 2016، توانسته یک بازی را با استفاده هدست HTC Vive و کامپیوتر Predator کمپانی ایسر تجربه و گزارشی ارسال کند که می‌توانید ویدیو آن را در ادامه تماشا کنید.

نمایشگاه Computex 2016 این روز‌ها در کشور تایوان برگزار می‌شود و تیم اعزامی زومجی هم با گزارش‌های متعددی سعی دارد تا شما کاربران عزیز را با غرفه‌های مختلف برپا شده در این رویداد آشنا کند. یکی از سوژه‌های محبوب در این نمایشگاه، واقعیت مجازی است که شرکت‌های متعددی به نوعی محصولات مرتبط با آن را به معرض نمایش گذاشته‌اند و کمپانی تایوانی Acer هم یکی از آن‌ها است. ایسر این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان با استفاده از هدست وایو کمپانی HTC یک بازی اول‌شخص واقعیت مجازی را تجربه کنند.

اگر از دنبال‌کنندگان مبحث واقعیت مجازی باشید، بدون شک اطلاع دارید که بازی‌های مبتنی بر آن برای اجرا نیاز به سیستم بسیار قدرتمندی دارد. ایسر با معرفی کیس G1 که از پردازنده‌های نسل شش اینتل و کارت گرافیک تایتان استفاده می‌کند، قدرت لازم برای پردازش بدون مشکل بازی‌های واقعیت مجازی را فراهم کرده است. مانیتور ۳۵ اینچ خمیده این کمپانی هم تجربه بصری ایده‌آلی از این بازی‌ها ارائه می‌دهد و این ترکیب به عنوان یک مکمل عالی برای بازی‌های واقعیت مجازی عمل می‌کنند.

در پایان می‌توانید گزارش زومجی از تجربه یک بازی واقعیت مجازی با هدست وایو را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده