نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومجی از غرفه گیمینگ ایسوس در کامپیوتکس 2016

شرکت ایسوس علاوه بر غرفه‌ی اصلی خود در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، یک بخش اختصاصی هم برای محصولات مرتبط با بازی خود در نظر گرفته که محصولات بسیار جذابی را در آن به نمایش گذاشته است. با گزارش اختصاصی این غرفه همراه زومجی باشید.

شرکت تایوانی ایسوس با بخش گیمینگ خود که با نام «اتحادیه‌ی گیمرها» یا Republic of Gamers شناخته می‌شود، حضور فعالی در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 داشته است. روز گذشته تیم اعزامی زومجی به تایوان از تبلت/لپتاپ هیبریدی Transformer 3 ایسوس با داک کارت گرافیک اکسترنال XG Station 2 که قابلیت اجرای واقعیت مجازی را دارد گزارش تهیه کرد و عملکرد آن را در زومجی مشاهده کردید. اما ایسوس محصولات بسیار دیگری نیز در غرفه‌ی ROG به نمایش گذاشته که در این گزارش با آن‌ها آشنا می‌شوید.

ایسوس به مناسبت ده سالگی عرضه‌ی محصولات ROG، چند سخت‌افزار جدید به کامپیوتکس آورده و برخی محصولات قدیمی خود را نیز بروزرسانی کرده‌است. به عنوان مثال ایسوس کیس‌های اسمبل‌شده‌ی خود را با طراحی و سخت‌افزار در این نمایشگاه جدید معرفی کرد و همچنین لپتاپ‌های گیمینگ خود را نیز ارتقا داده است. از نکات برجسته‌ی این غرفه، رایانه‌ی شخصی ماژولار ایسوس به نام Avalon بود که در نوع خود منحصر به فرد است، چرا که سخت‌افزارهای داخلی این کیس را می‌توانید بدون هیچ مشکلی تغییر و ارتقا دهید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات گیمینگ ایسوس، گزارش اختصاصی زومجی را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده