// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

کامپیوتکس 2016: کیس، خنک کننده و چراغ های RGB جدید کمپانی Deepcool

رویداد مهم و مهیج کامپیوتکس 2016 در شهر تایپه‌ی کشور تایوان در حال جریان است و هر لحظه اخبار جدیدی از آن منتشر می‌شود. در یکی از این اخبار همراه با زومجی محصولات جدید کمپانی دیپ‌کول را مشاهده کنید که شامل کیس‌های جدید، کامپیوترهای بدون کیس (All in One) و موارد دیگری هستند.

کمپانی Deepcool با محصولات متنوعی، از کیس‌های جدید و با طرح‌ها مختلف مانند طرح Republic of Gamers گرفته تا کولر بادی پردازنده و قطعات و تجهیزات خنک کنندگی آبی برای کامپیوترهای بدون کیس (All in One)، به این نمایشگاه آمده است. یکی از این محصولات کیس بازطراحی شده‌ی Genom است. این کیس با نام جدید New Ark، از رادیاتورهای ۳۶۰ میلیمتری جهت استفاده از خنک کننده‌های آبی پشتیبانی می‌کند و همچنین محل نصب چراغ‌های تزیینی RGB در آن قرار داده شده است. این کیس زیبا در نگاه اول به نظر می‌رسد که از جنس آلومینیوم ساخته شده باشد، اما با کمی دقت می‌شد فهمید که جنس آن از پلاستیک است. نسخه‌ی محبوب Republic of Gamers این کیس نیز ساخته شده که می‌توانید در بین تصاویر زیر آن را مشاهده کنید. با طراحی زیبای قرمز و مشکی، این کیس می‌تواند به یکی از انتخاب‌های طرفداران پرشمار ROG کمپانی ایسوس تبدیل شود. امکان تغییر رنگ و حالت‌های چراغ‌های LED RGB این کیس‌ها نیز بدون نیاز به هرگونه نرم افزاری، به وسیله‌ی کنترل بی‌سیمی که برای آن ساخته شده، وجود دارد.

در بین این محصولات چشم‌نواز فن‌های جدید مدل MF360 نیز وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود تمامی تنظیمات آنها را کنترل کنید.

مورد بعدی کولر بادی پردازنده‌ با چراغ‌های RGB است که Deepcool Gamer Storm Neptwin RGB Cooler نام دارد و از دو فن دوسویه تهیه شده است. تنظیمات این کور درست مانند فن قبلی ذکر شده می‌تواند کنترل شود. همچنین حالت و شدت نور چراغ‌های تزیینی آن نیز توسط گوشی هوشمند شما قابل تنظیم است. محصول بعدی که برای خنک کنندگی کامپیوترهای All in One مناسب است، Deepcool Gamer Storm Captain Ex سفید نام دارد که درست مانند مدل قدیمی‌تر است و تنها رنگ آن به سفید تغییر یافته است.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Kitguru


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده