نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

کمپانی برادران وارنر از کنسول نینتندو NX پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی برادران وانر، ناشر بازی‌های بزرگی مثل Mortal Kombat و سری  Batman Arkham، حمایت خود را از کنسول جدید نینتندو یعنی Nintendo NX اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

بدون شک یکی از عواملی که می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک کنسول جدید شود، حمایت کمپانی‌های بزرگ بازیسازی از آن است. مسئله‌ای که در مورد کنسول نینتندو Wii U به ضرر نینتندو تمام شد و به دلیل نبود بازی‌های متنوع برای این کنسول، محصول نینتندو نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که در مورد کنسول جدید این شرکت یعنی نینتندو ان‌ایکس، قضیه تا حد زیادی متفاوت خواهد بود. دیوید حداد، رییس کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، اخیرا طی مصاحبه‌ای رسما حمایت خود از کنسول جدید نینتندو را اعلام کرده است:

ما قطعا از تمامی پلتفرم‌های بازی حمایت خواهیم کرد. من شخصا تا حد زیادی به معرفی کنسول‌های جدید از جانب کمپانی‌های مختلف و همچنین گیمر‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند و ناشرانی که بازی‌های خود را برای این کنسول‌های منتشر می‌کنند، خوش‌بین هستم. همچنین کمپانی ما دائما در تلاش است تا جایگاه خود را در این چرخه پیدا کند. ولی در مورد پشتیبانی از کنسول‌های مختلف، ما همواره از تمامی پلتفرم‌ها [از جمله نینتندو NX] حمایت خواهیم کرد و شکی در این مسئله نیست.

کمپانی برادران وارنر بر خلاف شرکت‌هایی مثل یوبیسافت یا الکترونیک آرتز، پیش از این هم حمایت خود از کنسول‌های نینتندو را ثابت کرده است. نمونه بارز این حمایت عرضه بازی‌های سری لِگو است که جدید‌ترین نسخه آن‌ها یعنی Lego Star Wars: The Force Awakens هفته آینده در کنار دیگر پلتفرم‌ها برای Wii U هم عرضه می‌شود.

به هر حال Warner Bros یکی از کمپانی‌هایی است که طی سال‌های اخیر با عرضه بازی‌های با کیفیت محبوبیت بالایی در بین گیمر‌ها کسب کرده و قطعا حمایت آن‌ها از کنسول جدید نینتندو خبر خوشی برای علاقه‌مندان به نینتندو است.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده