// سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸

سی دی پراجکت رد: کنسول Nintendo NX «فوق العاده» خواهد بود

مدت نسبتا طولانی از رونمایی پلتفرم نسل آینده شرکت نینتندو تحت نام NX می‌گذرد حال فابرین ماریو دوهلا، مدیر بخش ارتباطات سی دی پراجکت رد، در طی یک مصاحبه گفته است که Nintendo NX بسیار جذاب، قدرتمند و دیدنی خواهد بود. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

فابرین ماریو دوهلا، مدیر بخش ارتباطات سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در طی یک مصاحبه با شبکه راکت بینز تی‌‌وی گفته است که نینتندو NX بسیار جذاب، قدرتمند و دیدنی خواهد بود.

ما چیزایی راجع به این کنسول می‌دانیم، این کنسول فوق‌العاده خواهد بود. به عنوان یک سازنده شما زودتر به سخت‌افزار دسترسی دارید و همه اعضای استودیو به آینده آن خوشبین دارند.

او در ادامه به کنسول بسیار موفق Wii اشاره کرد و صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:

زمانی که کنسول Wii منتشر شد بسیاری از ژاپنی‌ها آن را فوق‌العاده توصیف کردند، اما در اروپا مدتی طول کشید تا بسیاری از گیمرهایِ این ناحیه به کنسول عادت کنند. اما در خصوص NX ماجرا کاملا متفاوت است، زیرا تا به این لحظه هر صحبتی که از سوی ناشران و سازندگان بزرگ در خصوص این کنسول شنیده‌اید بسیار مثبت بوده است.

مجری برنامه به این موضوع اشاره می‌کند که سخت‌افزار کنسول نینتندو ان ایکس از ایکس باکس جدید (پروژه اسکورپیو) تا حد زیادی ضعیف‌تر است و در ادامه دوهلا نسبت به این موضوع اشاره می‌کند:

برای نینتندو ساخت یک کنسول بسیار قدرتمند اهمیت چندانی نداشته زیرا آن‌ها این موضوع را در چند نسل گذشته اثبات کرده‌اند. حال به این موضوع می‌رسیم که آیا NX بهتر از ایکس‌باکس جدید است؟ از نظر من باید به این موضوع از دید دیگری نگاه کنیم. آیا نینتندو توانایی ساخت کنسولی قدرتمندتر از ایکس‌باکس را دارد؟ آیا این موضوع برای شرکتی همچون نینتندو مقرون به صرفه است؟‌ آیا آن‌ها به انداره کافی دسترسی به منابع و تاسیسات لازم را دارند؟ [در ادامه دوهلا  سر خود را به حالت «نه» تکان می‌دهد] نتیجه مثبت این مورد چه خواهد بود؟ چه کسی قرار است برای این کنسول بازی بسازد؟ [اشاره به روابط نسبتا سرد نینتندو با ناشرانی غیر از استودیوهای متعلق به آن‌ها]

در ادامه زمانی که مجری برنامه از دوهلا پرسید که با چه کنسولی روبرو خواهیم بود، او NX را «فوق‌العاده» توصیف کرد.

ماجرا تنها به سی دی پراجکت رد ختم نمی‌شود و  اشتراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی بسیار بزرگ  تیک-تو نیز کنسول NX را هیجان‌انگیز توصیف کرده است. بعد از انتشار گسترده این خبر در اینترنت و بازخورد‌های فراوان نسبت به آن، دوهلا در توییت‌های مختلف در حساب شخصی خود در شبکه تویتر اشاره کرد که متاسفانه تنها در این مصاحبه بر روی مسائل مطرح پیرامون NX تمرکز شده و باقی موارد منتشر نشده‌اند البته این مورد را هم می‌توان به حساب این موضوع گذاشت  که ممکن بسیاری از گیمران این کار را به نوعی تبلیغ این شرکت بزرگ در خصوص Nintendo NX برداشت کنند.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده