نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

تماشا کنید: رونمایی از De-formers، بازی جدید سازندگان The Order: 1886

ساعاتی پیش سازندگان بازی The Order: 1886 با انتشار تریلری جذاب، رسما از بازی جدید خود که محوریت آن، سبک میدان نبرد - چندنفره است رونمایی کردند. با زومجی و اطلاعات بیشتر همراه شوید.

استودیو رِدی ات دان، سازنده بازی The Order: 1886، رسما از بازی جدید خود که چند روز پیش خبر از ساخت آن داده بود، رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی استودیو ردی ات دان، بازی جدید این استودیو که De-formers نام دارددر سبک سوم - شخص میدان نبرد - چندنفره ساخته شده که در آن، تا سقف هشت بازیکن توانایی کنترل فرم‌ها (Forms) را دارند و بازیکنان باید برای پیشی گرفتن از رقبا، به جنگ بپردازند و پاداشِ خود را دریافت کنند.

|

استودیو ردی ات دان درمورد این بازی گفت:

De-formers برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند مهارت‌ها، اراده و قدرت خود را در میدان نبرد به رخ [رقبا] بکشند. [در این بازی،] بازیکنان به منظور قدرت‌نمایی، درهم‌کوبیدن و شلیک به دشمنان و به‌علاوه دفاع از خودشان و جاخالی دادن در برابر گلوله‌ها (با غلت خوردن) از فرم‌ها استفاده خواهند کرد تا به پیروزی برسند.

طبق گفته‌های ردی ات دان، فرم‌ها می‌توانند برای گرفتن قدرت بیشتر، اشیایی را که پس از شکست دشمنان از آن‌ها باقی می‌ماند بخورند! این استودیو در ادامه درمورد جنبه‌های اجتماعی این بازی سخن گفت:

بازی‌های ویدیویی، وقتی که رجزخوانی [در برابر رقبا] را در خود جای داده باشند، بهتر [و جذاب‌تر] خواهند بود. این بازی سبک چندنفره، به دو صورت آفلاین و آنلاین، قابل‌بازی خواهد بود.

بازی De-formers که قرار است برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود، دومین بازی‌ای است که قرار است از طریق پروژه GameTrust فروشگاه گیم‌استاپ عرضه شود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی به‌یاد‌ماندنی را دارد؟ نظرات خود را با دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده