نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱

بازی Dead Rising 4 به احتمال زیاد آذرماه امسال منتشر می شود [E3 2016]

مایکروسافت پس از معرفی رسمی بازی Dead Rising 4 در کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016، احتمالا به‌تازگی تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Dead Rising 4 در کنفرانس مطبوعاتی امسال مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 با انتشار تریلری جذاب رسما معرفی شد؛ گرچه دقایقی قبل از شروع کنفرانس، با انتشار تصاویری از فضای مجازی، سورپرایز ویژه مایکروسافت لو رفته بود.

پس از معرفی Dead Rising 4، این بازی در فروشگاه ایکس‌باکس لیست شد و در صفحه مخصوص به آن، روز ۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۶ آذر سال ۱۳۹۵) به‌عنوان تاریخ انتشار بازی تعیین شد. با اینکه این صفحه، این تاریخ را اعلام کرده است اما چون هنوز تاییدیه‌ی رسمی از سوی مایکروسافت منتشر نشده است، ارزش این خبر در حد یک شایعه با احتمال صحت بالا، باقی می‌ماند.

کپکام مجموعه Dead Rising را در سال ۲۰۰۶ و با انتشار اولین شماره سری برای کنسول ایکس‌باکس 360 معرفی کرد. دنباله این بازی با نام Dead Rising 2 در سال ۲۰۱۰ به وسیله بلو کسل گیمز ساخته شد که یک بازی چندپلتفرمی بود. این استودیو سپس به کپکام ونکوور تغییر نام پیدا کرد و بازی Dead Rising 3 را در سال ۲۰۱۳ به عنوان بازی هنگام عرضه کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کرد. این بازی در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد.

طبق گفته مایکروسافت، Dead Rising 4 قرار است نسبت به نسخه‌های قبلی، کشت‌و‌کشتار بیشتر زامبی‌ها را در پی داشته باشد. به علاوه رد‌موندی‌ها اعلام کرده‌اند که این بازی ویژگی‌های جدیدی نیز خواهد داشت که جذابیت آن‌را دوچندان خواهد کرد. در این بازی شما خواهید توانست بدن خود را در برابر دشمن تجهیز کنید. علاوه بر این، اعلام شده است که Dead Rising 4 دارای تنوع بالایی از اسلحه‌ها خواهد بود. این بازی بر روی بازگشت فرانک وست، شخصیت اصلی مجموعه Dead Rising، تمرکز دارد.

منبع: GameSpot

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی